• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3339 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۹ شهريور

سرخط خبرها

مصطفي قنبرپور، مربي پر‌سپوليس مي‌گويد سياست كاري برانكو اين است كه كمتر از دستيارانش استفاده مي‌كند. او تاكيد كرد كه از اين موضوع دلخور نيست و با آن كنار آمده است.

تيم ملي فوتبال ايران پس از آنكه موفق شد هند را با سه گل در ورزشگاه كانتيراوا شهر بنگلور شكست دهد، صبح ديروز اين شهر را به مقصد دوبي ترك كرد تا برنامه‌هاي خود را براي اخذ ويزاي گوام دنبال كند. ملي‌پوشان ايران صبح امروز با حضور در سفارت امريكا در دوبي اقدامات لازم براي سفر به گوام را انجام خواهند داد.

خسوس كاندلاس از حضور در تيم ملي فوتسال انصراف داد / سرمربي سابق تيم ملي فوتسال كه مدت‌ها با مسوولان فدراسيون فوتبال در حال مذاكره براي امضاي قرارداد جديد بود در نهايت با ارسال نامه‌اي انصراف خود را از قبول اين سمت اعلام كرد/ ۲۱ شهريور، نام سرمربي جديد تيم ملي اعلام مي‌شود.

اصغر كاردوست با شهرداري اراك قرارداد بست / سنتر تيم ملي بسكتبال اولين بازيكن از فهرست سهميه الف است كه با اين تيم تازه ليگ برتري شده قرارداد امضا مي‌كند/ كاردوست فصل گذشته در تيم صنعت نفت ‌آبادان حضور داشت.

دو تيم ديگر از جام حذفي انصراف دادند / تيم‌هاي سپيدرود رشت و كارون اهواز از شركت در اين رقابت‌ها كنار كشيدند و به اين ترتيب تيم‌هاي استقلال خوزستان و سياه‌جامگان راهي مرحله يك‌هشتم نهايي شدند.

دبيركل فدراسيون فوتبال خواستار جلوگيري از فعاليت تيم‌هاي بدهكار ليگ يك شد / عليرضا اسدي در نامه‌اي به مهدي تاج اعلام كرد پيرو مكاتبات و مذاكرات متعدد، به اطلاع مي‌رساند ادامه فعاليت تيم‌‌هاي بدهكار شاغل در ليگ دسته اول از لحاظ كميته انضباطي فدراسيون غير قانوني است.

برنامه ديدارهاي رقابت‌هاي قهرماني زير ۲۳ سال غرب آسيا اعلام شد / تيم ملي فوتبال اميد ايران در نخستين ديدار خود روز نهم مهر به مصاف بحرين مي‌رود/ ايران روز ۱۲ مهر در دومين ديدار خود در مرحله گروهي با عربستان ديدار مي‌كند/ اين مسابقات از ۸ تا ۲۲ مهر در قطر برگزار مي‌شود.

تيم ملي واليبال ايران در دومين بازي خود در جام جهاني واليبال در ژاپن با نتيجه ۳ بر يك و با امتيازات ۲۵-۱۷، ۲۱-۲۵، ۲۵-۱۴ و ۲۵-۲۰ مقابل تونس، نايب‌قهرمان قاره آفريقا به پيروزي رسيد/ تيم ايران فردا به مصاف ونزوئلا مي‌رود .

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون