• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3383 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۲ آبان

رييس ستاد مركزي بزرگداشت يوم‌الله 13 آبان خبر داد

دادستان كل كشور سخنران مراسم ۱۳ آبان

 

 

گروه سياسي| رييس ستاد مركزي بزرگداشت يوم‌الله ۱۳ آبان از برنامه‌هاي امسال اين ستاد براي مراسم 13 آبان خبر داد. به گزارش فارس، حسين كاشاني‌پور، رييس ستاد مركزي بزرگداشت يوم‌الله 13 آبان در نشست خبري كه صبح ديروز 11 آبان ماه با حضور رسانه‌ها در ساختمان شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي برگزار شد، يوم‌الله 13 آبان را يكي از مهم‌ترين روزها در تاريخ ملت ايران دانست و اظهار داشت: وقوع سه حادثه تاريخ‌ساز در اين روز كه داراي ماهيتي يكسان ولي در سه موقعيت متفاوت اتفاق افتاد را مي‌توان ظرفيت ساز بودن اين روز بزرگ براي نام گرفتن و نمايندگي يك پيام بزرگ قلمداد كرد. جمله‌هاي كليدي اظهارات كاشاني‌پور به شرح زير است:

رمز آزادگي و عزت ملت ايران استكبارستيزي و مقابله با سلطه‌گران عالم است، دشمني استكبار جهاني و در راس آنان امريكا با همه انقلاب‌هاي مردمي و به خصوص انقلاب كبير ملت ايران هميشگي و مستمر بوده و هيچ لحظه‌اي را نمي‌توان بدون دشمني، توطئه حاكمان امريكا عليه ملت و كشور ايران و نظام مقدس جمهوري اسلامي سراغ گرفت.

امريكا پس از امتحان انواع درگيري‌هاي سخت و نرم براي جلوگيري از پيشرفت ملت ايران طي ساليان گذشته تلاش‌هاي خود را در مساله هسته‌اي و كارشكني در ساير عرصه‌هاي پيشرفت ايران اسلامي انجام داد چرا كه امريكاي از در رانده شده پيوسته براي منفذي براي ورود به ايران اسلامي و تحميل خواسته‌هاي خود بوده است.

آنچه مسلم است حضور امريكا در جمع مذاكره‌كنندگان ناظر بر استيصال اين كشور مستكبر و ناكامي‌هاي پياپي او در پيگيري‌هاي سياست‌هاي مداخله‌جويانه و تجاوزكارانه در منطقه و جهان است كه با هدايت‌هاي رهبر معظم انقلاب و تلاش‌هاي كليه دست‌اندركاران به خصوص تيم مذاكره‌كننده، نمايندگان ديپلماسي كشور و التزام همه مسوولان نظام جمهوري اسلامي به دستورات و تاكيدات رهبر معظم انقلاب به خصوص نامه رهبر انقلاب به رييس‌جمهور، آزمون بزرگي را براي ملت بزرگ و مسوولان كشور با سرافرازي و عزت قرين خواهد كرد.

آنچه مهم است حركت در مسير نوراني اسلام، قرآن و الگو قراردادن بندگي خدا، استكبارستيزي، ‌انبياي الهي به خصوص سيد و سالار شهيدان و سرور آزادگان امام حسين (ع) است.

13 آبان روز تبلور ظلم‌ستيزي و عزت‌خواهي ملت ايران و لبيك به نداي هل‌من ناصر الحسيني با فرياد كوبنده مرگ بر امريكا و مرگ بر استكبار است و ملت بزرگ ايران با پيروي از آموزه‌هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) و در لبيك به رهبر حسيني خود در اين روز، آمادگي خود را براي ايجاد سد مستحكم در برابر نفوذ دشمنان به خصوص امريكا اعلام خواهند كرد.

اين مراسم در تهران راس ساعت 10 صبح از مقابل لانه جاسوسي سابق امريكا و در سراسر كشور با برنامه‌هاي متنوع و پرشور و با حضور حسينيان استكبارستيز و حافظان عزت و منافع ملي برگزار مي‌شود.

سخنران اين مراسم حجت‌الاسلام رييسي، دادستان كل كشور خواهد بود و بالغ بر سه هزارو 100 خبرنگار و تصويربردار و عكاس خبري مراسم باشكوه 13 آبان را در تهران و استان‌هاي كشور پوشش خبري خواهند داد كه از اين ميان 510 نفر از آنان در تهران اقدام به پوشش خبري خواهند كرد كه 106 نفر از آنان عوامل رسانه‌هاي خارجي خواهند بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها