• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3399 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱ آذر

خبر كوتاه

آتش‌سوزي در ارتفاعات توچال
مهر| سخنگوي سازمان آتش‌نشاني شهرداري تهران، از آتش‌سوزي يك تانكر سوخت در ارتفاعات توچال خبر داد و گفت: اين حادثه مصدوم و تلفات جاني نداشت.‎ جلال ملكي گفت: ظهر شنبه دود غليظي در ارتفاعات توچال و بالاتر از ايستگاه ۲ مشاهده و به ستاد فرماندهي سازمان آتش‌نشاني اعلام شد. ‎ وي افزود: اين حادثه در منطقه‌اي
صعب‌العبور رخ داده و به دليل كوهستاني بودن كه امكان عبور ماشين وجود نداشت، نيروهاي آتش‌نشان به سختي و پياده خود را به محل حادثه رساندند. ‎ ملكي گفت: با حضور ماموران آتش‌نشاني مشاهده شد يك تانكر سوخت در اتاقي كاملا شعله ور است كه آتش‌نشانان با تجهيزات كوهستاني كه با خود برده بودند، عمليات اطفاي حريق را آغاز كردند. ‎ سخنگوي سازمان آتش‌نشاني شهرداري تهران افزود: در حال حاضر آتش تحت كنترل قرار گرفته و در حال مهار است و خوشبختانه اين حادثه مصدوم و تلفات به همراه نداشت. فرماندار شميرانات نيز در واكنش به اين حادثه گفت: در اين حادثه هيچ آسيبي به تله كابين توچال نرسيده است. به گفته عزت‌الله خان‌محمدي در اين حادثه يك منبع سوخت متعلق به پليس كوهستان در توچال طعمه حريق شد كه پس از حضور عوامل آتش‌نشاني در محل اين حريق كنترل و مهار شد و به هيچ عنوان به تجهيزات و امكانات تفريحي توچال خسارتي وارد نشده است.

تسويه حساب مرگبار پشت هتل مازندران
اعتماد| مردي به دليل اختلافات خانوادگي پسري جوان را با اسلحه شكاري از پاي درآورد. ساعت18:50دقيقه جمعه در پي كسب خبري ازمركز فوريت‌هاي پليسي 110شهرستان ساري مبني بر وقوع درگيري و تيراندازي با سلاح شكاري در پشت هتل مازندران، ماموران انتظامي كلانتري 12 به محل حادثه اعزام شدند. با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد مردي 26 ساله به نام علي با سلاح شكاري اقدام به تيراندازي به سمت مردي به نام سليمان كرده و او را از ناحيه قفسه سينه مورد اصابت گلوله قرار داده است. مجروح كه از سوي اورژانس به بيمارستان منتقل شد به دليل شدت خونريزي جان باخت و قاتل نيز با حضور ماموران پليس دستگير شد. سرهنگ احمدرضا رستمي، رييس پليس آگاهي مازندران گفت: متهم در بازجويي‌هاي پليس، علت تيراندازي را اختلافات خانوادگي عنوان كرد و پس از تشريح صحنه قتل با تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد.

دو كشته و 9 مصدوم در تصادف
باشگاه خبرنگاران| در تصادف دو خودروي سواري در محور طبس دو نفر كشته و 9 تن مصدوم شدند. سرهنگ نادر رحماني، رييس پليس مركز كنترل ترافيك راه‌هاي كشور گفت: درساعت 06:30 صبح شنبه در استان خراسان جنوبي محور
طبس - ده محمد يك دستگاه سواري پژو 405 با يك دستگاه سواري پرايد برخورد كرد. متاسفانه در پي وقوع اين حادثه دو تن كشته و 9 تن مجروح شدند كه مجروحان توسط نيروهاي امدادي به بيمارستان منتقل شدند. سرهنگ رحماني علت حادثه را انحراف به چپ سواري پژو اعلام كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون