• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3399 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱ آذر

خبر

دستگيري عامل انتشار تصاوير خانوادگي در اينستاگرام
پليس| عامل نشر تصاوير خانوادگي در شبكه موبايلي اينستاگرام از سوي كارآگاهان جرايم رايانه‌اي پليس فتاي استان مازندران دستگير شد. سرهنگ حسن محمدنژاد، رييس پليس فتاي مازندران گفت: در پي مراجعه يكي از شهروندان ساروي به پليس فتاي استان مازندران مبني بر اينكه فردي ناشناس با طراحي صفحه‌اي در شبكه اجتماعي اينستاگرام ضمن توهين نسبت به وي اقدام به قرار دادن عكس‌هاي خانوادگي‌اش در آن كرده، موضوع در دستور كار كارشناسان پليس فتا قرار گرفت. پس از اخذ مرجوعه قضايي ماموران موفق شدند با انجام تحقيقات فني و پليسي متهم را كه اهل يكي از شهرستان‌هاي همجوار بوده،  شناسايي كنند. سرهنگ محمدنژاد ادامه داد: ماموران پس از شناسايي متهم، او  را در اقدامي غافلگيرانه دستگير كردند. وي همچنين تصريح كرد: متهم كه تعميركار سيستم‌هاي رايانه‌اي بوده هنگام تعويض سيستم عامل رايانه شاكي عكس‌هاي موجود در سيستم را براي خود كپي كرده ودر فرصتي مناسب اقدام به ساخت آي‌دي به نام شاكي و با استفاده از عكس‌هاي وي كرد. رييس پليس فتاي مازندران در پايان از كاربران سيستم‌هاي رايانه‌اي خواست: ضمن خودداري از قرار دادن عكس‌هاي خصوصي خود در اختيار ديگران، حتي الامكان عكس‌ها واطلاعات شخصي خودرا در كارت‌هاي حافظه جانبي نگهداري كنند و براي تعمير و نصب سيستم عامل حتما به واحدهاي خدماتي مجاز مراجعه كنند.

مسموميت 80 اماراتي به دليل گازگرفتگي
ايسنا| براثر استنشاق گاز در شيخ‌نشين شارجه بيش از 80 تن مسموم و راهي بيمارستان شدند. مركز اورژانس شارجه در گزارشي اعلام كرد: در اين حادثه سه تن از ماموران پليس شارجه نيز پس از حضور در منطقه مسموم و به بيمارستان منتقل شدند. كارشناسان و نيروهاي امنيتي امارات در حال بررسي حادثه هستند.

يك كشته در آتش‌سوزي بيمارستان آذر گرگان
ايرنا| در آتش‌سوزي بخش اعصاب و روان بيمارستان 5 آذر گرگان يكي از بيماران كشته شد. محمدرضا باباييان، مديركل روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي گلستان با بيان اينكه بلافاصله با اطلاع به ايستگاه آتش‌نشاني ماموران در محل حاضر شده و آتش را مهار كردند، افزود: علت وقوع اين حادثه از سوي ماموران آتش‌نشاني در دست بررسي و قرار است طي 48 ساعت آينده گزارش آن را ارايه دهند. وي اضافه كرد: متاسفانه در اين حادثه، خساراتي نيز به بخش اعصاب و روان مردان اين بيمارستان وارد شده است. وي اظهار كرد: با تلاش كاركنان بخش و بيمارستان، 12 نفر از بيماران بلافاصله به بيرون آورده شدند كه اگر اين اقدام صورت نمي‌گرفت احتمال تلفات بيشتر هم مي‌رفت. باباييان گفت: شبيه اين حادثه در گذشته نيز رخ داده بود و يكي از بيماران نيز با سيگار بدن خود را سوزانده بود و اين حوادث نشان از مشكلات روحي و رواني بيماران اين بخش دارد. مديركل حوزه رياست دانشگاه افزود: حادثه بامداد جمعه نيز توسط همان فردي كه قبلا بدن خود را با سيگار سوزانده بود رخ داده و پيش بيني مي‌شود وي با كبريت اقدام به آتش زدن تشك پلاستيكي خود كرده است. باباييان با بيان اينكه اين حادثه در دست پيگيري است، خاطرنشان كرد: هنوز خسارات وارد شده به اين بخش برآورد نشده و به زودي اين موضوع نيز اطلاع‌رساني خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون