• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3399 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱ آذر

سرخط خبرها

    كفاشيان، با مرخصي كي‌روش موافقت كرد تا سرمربي تيم ملي در دوره‌اي كه اين تيم تمرين و مسابقه ندارد، از كشورمان خارج شود. اين در شرايطي است كه بحث بيماري كي‌روش و همچنين ناراحتي اين مربي از وضعيت كنوني‌اش در تيم مطرح است. با اين حال معلوم نيست مدت زمان مرخصي سرمربي تا چه زماني طول خواهد كشيد.
    قهرماني كه در تلگرام كشته شد ولي در عالم واقعيت زنده است / محمدعلي‌ اكبري، قهرمان زيبايي اندام جهان كه در فضاي مجازي با انتشار عكسي عنوان شده بود كه با چاقويي در سر كشته شده است در گفت‌وگويي اعلام كرد كاري كردند كه چند روز خودم و خانواده‌ام در عذاب زندگي كنيم.
    آيا ركورد رضازاده شكسته مي‌شود؟ / در رقابت‌هاي وزنه‌برداري قهرماني جهان همه نگاه‌ها به «آن گوك كيم» است / فوق ستاره‌اي كه علاوه بر مدال طلاي المپيك، ۱۲ مدال جهاني هم در كارنامه دارد/ «كيم» آمده تا ركورد حسين رضازاده را كه با ۱۴ مدال پيشتاز است، بشكند.
 حسين فريدون، دستيار ويژه رييس‌جمهور به نمايندگي از سوي روحاني در تماسي تلفني با سرپرست تيم فوتسال بانوان اعزامي به مسابقات جام جهاني گواتمالا براي زنان ورزشكار ايراني در اين مسابقات آرزوي موفقيت كرد.
    در فينال سنگنوردي قهرماني آسيا در «نينگبوي چين»، رضا عليپور قهرمان سنگنوردي ايران پس از ورزشكار اندونزيايي به مدال نقره آسيا دست يافت.
    فدراسيون جودو طي بيانيه‌اي تاكيد كرد كه رييس اين فدراسيون در مصاحبه تلويزيوني خود اشاره‌اي به موافقت وزير ورزش با بركناري ميراسماعيلي نكرده است.
    مهدي تقوي دارنده دو مدال طلاي جهان به دليل آسيب‌ديدگي حضور در ليگ جهاني كشتي آزاد را ازدست داد تا مسوولان تيم بيمه‌ خيلي زود با حاجي ماگومدوف روس كه موفق شد طلاي مسابقات جهاني 2015 را به دست بياورد، به توافق برسند.
    باشگاه پليس عراق كه يكي از مشتريان جدي كرار جاسم بود اعلام كرد اين بازيكن را نمي‌خواهد.
    لوزانو، تاييد كرد كه با وجود قبول سرمربيگري واليبال ايران، باقي فصل ليگ لهستان را در تيم زارني باقي خواهد ماند.
    روسيه در صورت حل و فصل مشكلات مربوط به دوپينگ، ميزبان بازي‌هاي اروپايي 2019 خواهد شد.
    اوليويرا كه رياست باشگاه «ويتوريا ستوبال» پرتغال را به عهده دارد، توسط دادگاه محكوم شد. او به دليل نپرداختن ماليات، سه سال را بايد در زندان سپري كند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون