• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3403 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۵ آذر

آنها كه در قبال ورزش مسوولند، طوري حركت مي‌كنند كه به چشم نيايند

خادم: بار بي‌مسووليتي آقايان بر گُرده فدراسيون‌هاي المپيكي سنگيني مي‌كند

رييس فدراسيون كشتي كشورمان گفت: كساني كه در قبال ورزش كشور و كسب افتخارات ملي مسووليت دارند، سعي مي‌كنند به‌گونه‌اي حركت كنند كه به چشم نيايند. رسول خادم در خصوص برگزاري ليگ جهاني كشتي آزاد و فرنگي و ميزباني ايران اظهار كرد: ليگ جهاني كشتي با همه محدوديت‌هايي كه دارد، روزبه‌روز جاي مناسب‌تري را در دنياي كشتي پيدا مي‌كند.
وي افزود: رقباي ما در كشتي جهان به‌شدت مقاومت مي‌كنند و فدراسيون‌هاي همراه با ما را نيز در مقاومت برابر شكل‌گيري اين حركت جديد در جهان كشتي با خود همراه مي‌كنند اما من فكر مي‌كنم يكي از پايه‌هاي اصلي ماندگاري كشتي در دنيا، همراهي بنگاه‌هاي اقتصادي با كشتي است، البته اين همكاري بايد در قالب شيوه‌اي خوب و با تعامل و همكاري كه متناسب با جنس فني كشتي باشد تا بُعد فني اين رشته آسيب نبيند.
رييس فدراسيون كشتي كشورمان خاطرنشان كرد: امسال چهار تيم از قاره امريكا قصد حضور در مسابقات را دارند كه دو تيم به دليل حل نشدن مشكل ويزاي‌شان از سوي وزارت امور خارجه نتوانستند به مسابقات بيايند و در نهايت فدراسيون شرايط را فراهم كرده و اميدوارم مشكل ويزاي آنها حل شود.
خادم در واكنش به اين موضوع كه به نظر مي‌رسد رقابت خوبي در اوزان مختلف كشتي آزاد به وجود آمده و چندين كشتي‌گير خوب در اوزان مختلف در شرايط كنوني حضور دارند، عنوان كرد: اين همان چيزي است كه از كشتي انتظار داشتيم و بايد مطمئن باشيم كه اگر ادامه پيدا كند ساختاري براي المپيك بعد به وجود مي‌آيد كه در اكثر اوزان پيش از مسابقات نفر برتر را نمي‌توان پيش‌بيني كرد و نفر برتر قابل پيش‌بيني نيست. وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه آيا فدراسيون كشتي با مشكلات مالي روبه‌رو نيست و اگر هست چرا اعتراضي شنيده نمي‌شود، گفت: بناي فدراسيون كشتي ناله كردن نيست و فدراسيون بايد ناملايمات را تحمل كند و اين وظيفه ورزش ملي كشور است.
سرمربي تيم ملي كشتي آزاد كشورمان ادامه داد: اگر گاهي گِله‌هايي هم مي‌شود براي اين است كه تلنگري به كساني زده شود كه در قبال ورزش كشور و كسب افتخارات ملي مسووليت دارند اما سعي مي‌كنند به گونه‌اي حركت كنند كه به چشم نيايند.
خادم تصريح كرد: بار بي‌مسووليتي اين افراد بر گُرده فدراسيون‌هاي المپيكي به‌شدت سنگيني مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون