• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3403 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۵ آذر

خبر كوتاه

مايلي‌‌كهن استعفا مي‌دهد؟
 در صورتي كه كارلوس كي‌روش درخواست فدراسيون براي نظارت بر تيم اميد را بپذيرد، كادر فني اميدهاي ايران با يك چالش جدي روبه‌رو خواهند شد. خاكپور و مايلي‌كهن و ديگر اعضاي كادرفني تيم اميد، در دوران بازيگري افتخارات زيادي كسب كرده‌اند اما در كسوت مربي روي هم يك قهرماني هم ندارند. همين باعث شده فدراسيون از كي‌روش بخواهد در مسابقات انتخابي المپيك در كشور قطر، ناظر تيم اميد باشد. نظارتي كه علاوه بر هدايت تيم اميد، مي‌تواند مسير انتقال بازيكنان اين تيم به تيم بزرگسالان را هم هموارتر كند. مشكل بزرگ در اين زمينه، زاويه شديد مايلي‌كهن با كي‌روش است. سرپرست تيم اميد از روز اول بزرگ‌ترين منتقد كي‌روش در ايران محسوب مي‌شد و بعيد است به اين سادگي‌ها با كار كردن زيرنظر او كنار بيايد. مايلي‌كهن قبلا سابقه استعفاهاي ناگهاني را داشته و اگر بحث حضور كي‌روش در تيم اميد جدي شود، جدايي ناگهاني او در اعتراض به فدراسيون سناريويي دور از ذهني نخواهد بود.

تمديد قرارداد طولاني نيمار
دبير تكنيكي بارسا خبرداد كه با نيمار به توافق شفاهي رسيده‌اند و پيش از اين هم شك نداشته كه اين بازيكن قراردادش را براي مدتي طولاني تمديد خواهد كرد. روبرت فرناندس مدعي شده كه نيمار قراردادي طولاني‌مدت با بارسا امضا مي‌كند و شكي در اين موضوع نيست. دبير فني بارسلونا در گفت‌وگو با يك شبكه تلويزيوني خبر از توافق شفاهي با نيمار داده است: «با نيمار به توافق رسيديم. من شكي در اين باره ندارم و مطمئنم كه او براي سال‌هاي طولاني در بارسلونا مي‌ماند. وقتي كسي با انگيزه تمديد قرارداد كارش را شروع مي‌كند همه مي‌دانند كه مي‌شود با او به توافق رسيد. همه به اين توافق رسيده‌اند كه نيمار بايد براي مدتي طولاني در باشگاه بماند و خود بازيكن هم با اين موضوع موافق است. حتي نيمار بارها هم اين موضوع را رسانه‌اي كرد و در رسانه‌ها اعلام كرد كه دوست دارد براي سال‌هاي طولاني در بارسلونا بازي كند. افراد ديگر هم بارها در اين باره صحبت كردند و صحبت‌هاي‌شان رسانه‌اي شد.»

وعده كفاشيان به كي‌روش: من رييس مي‌مانم
خيالت راحت!
كارلوس كي‌روش، سرمربي تيم ملي دوست دارد علي كفاشيان رييس فدراسيون فوتبال بماند. در اين پنج سال و اندي، آنها آنقدر مچ شده‌اند كه حرف همديگر را بفهمند. كي‌روش هميشه با نداري‌هاي كفاشيان ساخته و واكنشي نسبت به پرداخت حقوقش نداشته. حتي در دوره‌اي كفاشيان هشت ماه به كي‌روش حقوق نداد اما اين مربي كوچك‌ترين اعتراضي نكرد. از آن سو كفاشيان هم هر بار تلاش كرده تا به نوعي به او امتياز بدهد؛ مثل مرخصي اخيرش. كفاشيان خوب مي‌داند ماندن كي‌روش با توجه به مقبوليتي كه دارد، به نفع او خواهد بود. كي روش هم دوست ندارد كفاشيان برود و فرد ديگري بيايد چون شرايط به طور كلي عوض مي‌شود. در اين شرايط، اتفاقا سرمربي تيم ملي نگران انتخابات آتي فدراسيون فوتبال بود كه كفاشيان در يكي از جلسات اخيرشان رو به سرمربي تيم ملي گفت: «شما نگران نباش. من رييس مي‌مانم، خيالت راحت. » البته كفاشيان مي‌گويد اگر اين حرف را زده تنها يك دليل دارد. او به نزديكان خود گفته است: «من اگر بگويم مي‌روم، شايد همه كار را ول كنند. ولي اين حرف من باعث مي‌شود تا همه تا لحظه آخر كارشان را كنند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون