• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3408 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۴ آذر

كواچ عملكرد آماري خوبي داشت، اما از نظر كيفي نه

بهنام محمودي٭


1- به دليل اينكه در آستانه بازي‌هاي المپيك قرار داريم و هدف فدراسيون ارايه بازي‌هاي خوب در المپيك است، تيم ملي واليبال نياز به يك شوك داشت. بهترين راه ايجاد اين شوك تعويض مربي بود و اينكه ايده، تخصص و مديريت جديد وارد تيم شود، اميدواريم با حضور لوزانو، برنامه‌ريزي خوب فدراسيون و حمايت‌ از تيم ملي بتوانيم به المپيك راه پيدا كنيم.
2- كواچ سرمربي سابق تيم ملي عملكرد آماري خوبي داشت، اما متاسفانه در اواخر از نظر كيفي عملكرد خوبي نداشت و نتوانست تيم را خوب مديريت كند. اواخر بازيكنان از كواچ مقداري ناراحت بودند و مردم نيز فشار رواني وارد كردند كه تيم ملي واليبال در عملكرد مسابقات جهاني خوب عمل نكرده است. از نظر عملكرد تقريبا پيش‌بيني مي‌شد تيم كواچ رتبه هفتم تا هشتم را بتواند كسب كند. بنابراين پيش‌بيني، تيم رتبه هشتم را نيز كسب كرد و به همين دليل نمي‌توانيم چندان ايرادي بگيريم، اما عملكرد تيم در بازي‌هاي جهاني مناسب نبود.
3- اعتقاد دارم تيم ملي واليبال قطعا به المپيك راه پيدا مي‌كند و هدف تيم ملي بعد از راهيابي به تيم المپيك بايد عملكرد و بازي خوب در مسابقات باشد. بازيكنان تيم ملي واليبال روحيه خوبي دارند و اميدوارم با برنامه‌ريزي خوب فدراسيون و درايتي كه از پيش داشته از كمك‌هاي خوبي در كنار لوزانو استفاده شود. بايد از فرهنگ و اطلاعات خوب كمك مربيان ايراني نيز در كنار لوزانو استفاده شود تا نتيجه بهتري را شاهد باشيم. ٭كاپيتان سابق تيم ملي واليبال

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون