• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3408 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۴ آذر

خبر كوتاه

آغاز ليگ جهاني واليبال از 27 خرداد
بيست و هفتمين دوره ليگ جهاني واليبال سال 2016 با حضور 36 تيم در سه سطح از 27 خرداد تا 27 تيرماه سال 95 برگزار مي‌شود. سطح يك اين رقابت‌ها با حضور 12 تيم آغاز مي‌شود و پس از پايان مرحله گروهي، تيم ميزبان مرحله فينال همراه با پنج تيم برتر جدول به مرحله نهايي صعود مي‌كنند. فرانسه، ايتاليا، استراليا، روسيه، امريكا، برزيل، ايران، آرژانتين، صربستان، بلغارستان، بلژيك و لهستان 12 تيم شركت‌كننده در سطح يك ليگ جهاني 2016 هستند.

ميزباني خرمشهر از جام باشگاه‌هاي كشتي فرنگي جهان قطعي شد
حميد بني تميم، دبير فدراسيون كشتي درباره سرانجام انتخاب ميزبان دومين دوره كشتي فرنگي جام باشگاه‌هاي جهان اظهار كرد: پس از به وجود آمدن حرف و حديث‌هايي مبني بر امكان گرفتن ميزباني خرمشهر، سرانجام با توجه به مذاكرات مديرعامل منطقه آزاد اروند با مسوولان فدراسيون كشتي و تعهد مبني بر مهيا كردن شرايط، اين رقابت‌ها در موعد مقرر به ميزباني منطقه آزاد اروند در خرمشهر برگزار خواهد شد. اين رقابت‌ها 26 و 27 آذر سال جاري به ميزباني منطقه آزاد اروند در خرمشهر برگزار خواهد شد. سال گذشته نيز اين رقابت‌ها در آبادان برگزار شد و عنوان قهرماني نيز به تيم جراحي پاستور انديمشك رسيد.

زمان دقيق فينال جام جهاني مشخص شد
جا‌م جها‌ني 2018 تقريبا دو سال و نيم ديگر برگزار مي‌شود و تيم‌هاي برتر فو‌تبا‌ل جهان بايد اين‌بار در روسيه گرد هم آيند تا بيست و يكمين دوره هيجان‌انگيزترين ر‌قا‌بت فو‌تبا‌لي جهان را برگزار كنند. كميته‌ اجرايي فيفا تشكيل جلسه داد تا درباره موضوعات مختلفي تصميم‌گيري كند. يكي از اين مسائل تعيين زمان ديدار نهايي جا‌م جها‌ني 2018 بود كه قرار است در ورزشگاه لوژنيكي شهر مسكو برگزار شود. فيفا در جلسه خود اعلام كرد كه ديدار نهايي جا‌م جها‌ني 2018 روز پانزدهم جولاي راس ساعت 18 به وقت محلي (18:30 به وقت ايران) برگزار خواهد شد كه ساعت برگزاري آن نسبت به دوره‌هاي ديگر جا‌م جها‌ني زمان زودتري است. در جا‌م جها‌ني برزيل و همين طور در جا‌م جها‌ني آفريقاي جنوبي ديدار نهايي پاسي از شب آغاز شده بود ولي در اين دوره از جا‌م جها‌ني فينال چند ساعتي زودتر برگزار مي‌شود. ديدارهاي نيمه‌نهايي جا‌م جها‌ني 2018 قرار است ساعت 21 به وقت محلي (21:30 به وقت ايران) برگزار شود.

بازتاب جام باشگاه‌هاي كشتي جهان  در سايت اتحاديه جهاني
رقابت‌هاي كشتي آزاد جام باشگاه‌هاي جهان با حضور 11 تيم خارجي و چهار تيم داخلي روزهاي پنجم و ششم‌آذرماه در سالن 12 هزار نفري آزادي تهران برگزار شد و در پايان تيم‌هاي بيمه رازي، تايتان مركوري امريكا و كفايتي مشهد به مقام‌هاي اول تا سوم دست يافتند. سايت اتحاديه جهاني پس از برگزاري اين رقابت‌ها در خبر اصلي خود به درج نتايج كامل و تصاويري از رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي جهان پرداخت. اين سايت در مطلب خود ضمن ارايه اخبار كاملي از اين رقابت‌ها از جمله نتايج ديدار فينال و معرفي تيم‌هاي برتر و اشاره به جايزه دلاري ويژه اين رقابت‌ها، نتايج كامل اين ديدار را نيز در اختيار علاقه‌مندان قرار داد. همچنين در ادامه اخبار اين سايت، به حضور تيم‌هايي از سه قاره جهان (اروپا، امريكا و آسيا) و همچنين قهرمانان مطرح جهان و المپيك اشاره شده است. اين سايت عكس‌هاي منتخبي از اين رقابت‌ها از جمله سكوي قهرماني و سالن برگزاري و همچنين اجراي فنون زيبا در اين رقابت‌ها را به نمايش گذاشت. جام باشگاه‌هاي كشتي آزاد جهان از سال گذشته و با ابتكار فدراسيون كشتي ايران و موافقت اتحاديه جهاني كشتي برگزار مي‌شود و امسال نيز دومين دوره آن برگزار شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون