• ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3415 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۴ آذر

خبر كوتاه

كمبود دارو و تجهيزات
روزنامه الاخبار لبنان گزارش داد در پي 9 ماه‌ محاصره دو شهر شيعه‌نشين فوعه و كفريا در استان ادلب به دست تروريست‌هاي جبهه نصرت در جديدترين اخبار 17 غيرنظامي از جمله پنج زن و يك نوزاد شيرخوار در اين دو منطقه شيعه‌نشين به دليل كمبود دارو و تجهيزات پزشكي جان خود را از دست داده‌اند. از طرفي كمبود شديد دارو و ملزومات درماني كه جان ده‌ها بيمار كليوي را به دليل نبود مواد لازم براي شست‌وشوي كليه تهديد مي‌كند، اوضاع را وخيم‌تر مي‌‌كند. همچنين از آنجايي كه فعاليت ايستگاه پمپاژ به دليل نبود سوخت متوقف شده است، اين دو منطقه دچار بحران شديد تامين آب شرب هستند. ساكنان اين منطقه مي‌گويند كه همچنين با كمبود مواد غذايي از جمله برنج، شكر و بلغور مواجه هستند.

حال مبارك بد است
منابع پزشكي آگاه در مصر كه با تيم معالج حسني مبارك، ديكتاتور سابق مصر در ارتباط هستند، اعلام كردند وضعيت سلامتي مبارك در روزهاي اخير رو به وخامت نهاده است و وي از بيماري‌هاي متعددي رنج مي‌برد. به گفته اين منابع وضعيت جسماني مبارك تا حدي وخيم شده كه حتي برخي منابع خبر مرگ وي را منتشر كرده‌اند اما خانواده‌اش اين خبر را تكذيب كرده‌اند. حسني مبارك كه به اتهام صدور دستور كشتار تظاهرات‌كنندگان در زندان به سر مي‌برد تاكنون بارها در پرونده‌هاي مربوطه محاكمه شده است.

حمله تروريستي با چاقو
رسانه‌هاي خبري در فرانسه گزارش دادند، مردي كه نقاب و دستكش پوشيده بود، اقدام به حمله با چاقو به معلم يك مدرسه ابتدايي در شهر پاريس كرده و انگيزه اين حمله را الهام گرفتن از گروه تروريستي داعش اعلام كرده است. بر اساس گزارش‌ها حال اين معلم فرانسوي وخيم اعلام شده است. اين حمله حدود ساعت 7 صبح روز گذشته در حومه اوبرويليه در شمال پاريس اتفاق افتاد. عامل اين حمله كه نقاب به صورت داشت و دستكش پوشيده بود با يك چاقوي كاتر اين معلم را مضروب كرد. يك منبع خبري در پليس فرانسه گفت، در حال حاضر جان اين معلم از خطر نجات يافته اما عامل حمله پا به فرار گذاشته است. به گفته اين منبع خبري، بازرسان ضد تروريسم تحقيقات درباره اين حادثه را بر عهده گرفته‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون