• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3415 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۴ آذر

سرخط خبرها

   با تساوي بدون گل ديروز مقابل سپاهان، دقايق گل نزدن راه‌آهن به عدد خيره‌كننده 541 دقيقه رسيد. ركورد قبلي متعلق به تراكتورسازي بود كه با هدايت توني اوليويرا 499 دقيقه را در حسرت گل سپري كرده بود.
   تيم اميد استقلال با نتيجه‌اي پرگل توانست اميدهاي پرسپوليس را شكست دهد.  به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، اين مسابقه  ديروز در ورزشگاه شهيد اسماعيلي تهران برگزار شد كه تيم اميد استقلال با سرمربيگري علي سامره موفق شد با نتيجه 6 بر 2 پرسپوليس را شكست دهد. سامره فصل گذشته هم توانسته بود پرسپوليس را شكست دهد.  شاه‌محمدي سرمربي اميدهاي پرسپوليس است. اين مسابقه در حضور حدود 500 تماشاگر برگزار شد.
   در ادامه هفته شانزدهم ليگ فوتبال هلند آلكمار در خانه زوله به ميدان رفت و با دو گل شكست خورد. در اين بازي عليرضا جهانبخش 90 دقيقه در تركيب تيمش حضور داشت و نتوانست مانع باخت تيمش شود. وي در دقيقه 84 هم كارت زرد دريافت كرد.
   در حالي كه نام آرش افشين از سوي پرويز مظلومي براي جذب به باشگاه استقلال داده شده است اما اين بازيكن به دليل آنكه در حال گذراندن خدمت سربازي خود است نمي‌تواند تا پايان فصل از باشگاه ملوان جدا شود.
   در حاشيه دومين سمپوزيوم انجمن بين‌المللي تربيت‌بدني ورزش دختران و زنان، از زهرا نعمتي و الهه احمدي تقدير شد.
   مسوولان باشگاه منچستريونايتد بعد از حذف از جام اتحاديه و ليگ قهرمانان و نتايج ضعيف در ليگ برتر، درصدد اخراج فان خال مربي هلندي خود هستند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون