• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3435 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۹ دي

امام جمعه موقت تهران:

در حمله به سفارت عربستان افراد نادان و احمق حضور داشتند

 

آيت‌الله امامي‌كاشاني هجوم به سفارت عربستان را به‌شدت محكوم كرد. به گزارش ايسنا، خطيب نماز جمعه اين هفته تهران در خطبه‌هاي دوم نماز با تاكيد بر اينكه هجوم به سفارت عربستان در تهران و كنسولگري آن در مشهد به‌شدت محكوم است، گفت: مقام معظم رهبري در حمله به سفارت انگليس فرمودند اين حمله هم جرم و هم خيانت است و معلوم است كه در حمله به سفارت عربستان در ايران نفوذ‌ي‌ها نقش داشته‌اند.
وي با بيان اينكه در حمله به سفارت عربستان در ايران افراد نادان نيز حضور داشتند، اظهار كرد: امام صادق(ع) مي‌فرمايند از رفاقت با احمق دوري كن كه مي‌خواهد به تو نفع برساند اما ضرر مي‌رساند و در همين راستا در حمله به سفارت عربستان گروهي پشت صحنه را رهبري مي‌كردند كه از خود دشمنان بودند و با اين كار مي‌خواستند توپ را به زمين ما بيندازند و دست‌شان را بالا بگيرند و قطع مراوده كنند اما از افراد احمق نيز استفاده كردند.
خطيب نماز جمعه اين هفته تهران با تاكيد به اينكه مردم در نظام جمهوري اسلامي ايران بايد به دقت حركت كرده و به فرمايش رهبري خيانت نكنند، خاطرنشان كرد: اقدام حمله به سفارت عربستان در ايران محكوم است و عاملان آن مجرم هستند كه از روز اول دولت، قوه قضاييه و مجلس بر محكوميت آن تاكيد كرده و پيگيري مي‌كند. وي با بيان اينكه عربستان به هر حال مي‌خواست با ايران قطع رابطه كند، يادآور شد: جمهوري اسلامي ايران با عظمت و ارتقاي علمي، اخلاقي، اجتماعي و انسجام در دنيا شناخته شده است، اما به دنبال اين اقدامات كنگره امريكا مي‌خواهد براي پسابرجام مساله‌اي درست كند. البته آنها در روند برجام خيلي تلاش كردند تا به جايي نرسد، اما با پشتكار وزير خارجه و دولت و با خون دل‌هايي كه خوردند و به حول قوه خدا و انسجام ملت و البته رهبري داهيانه مقام معظم رهبري برجام به نتيجه رسيد. اما آنها مي‌خواهند بعد از اين را بر هم بزنند و مصوبه درست كنند تا برجام را با مشكل روبه‌رو كنند.
امامي‌كاشاني با بيان اينكه از برخي كشورهاي عربي و همسايه تعجب مي‌كنم كه چرا با عربستان همكاري مي‌كنند در حالي كه به پول عربستان احتياجي ندارند، گفت: ‌تعجب دارم از كشورهايي كه با عربستان و اسراييل همكاري مي‌كنند ‌درحالي‌كه عربستان امروز به‌شدت منزوي شده و چهره ضدانساني خود را به دنيا نشان داده است.
خطيب نماز جمعه اين هفته تهران با اشاره به اينكه عربستان مي‌خواهد كنگره امريكا را با خود هماهنگ كند، گفت: مي‌خواهند در كنگره مصوباتي تصويب كنند اما بايد بدانند دنيا با آنها همكاري نخواهد كرد و بر آنها لعنت مي‌فرستد كه چنين جنايت مي‌كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون