• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3444 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۹ دي

متهمان در تعقيب و گريز مسلحانه پليس دستگير شدند

زورگيري دو خواهر دوقلو با پوشش مردانه

اعتماد|دو خواهر دو قلو كه در پوشش پسرانه اقدام به سرقت و زورگيري از تهراني‌ها مي‌كردند، هنگام آخرين سرقت از سوي گشتي پليس شناسايي و در تعقيب و گريز مسلحانه دستگير شدند. ماموران كلانتري 126 تهران آنها و همدست‌شان را هنگام سرقت لوازم يك دستگاه پرايد در شرق تهران به دام انداختند.
سرهنگ اميري، رييس كلانتري 126 گفت: «بامداد يكشنبه ماموران اين كلانتري هنگام گشت‌زني در خيابان 218 شرقي به يك دستگاه خودروي پرايد پارك شده مشكوك و براي بازرسي به آن نزديك شدند اما با رسيدن آنها مشخص شد سه نفر در حال سرقت لوازم داخل خودرو هستند. سه سارق كه متوجه حضور ماموران شده بودند به سرعت پرايد را روشن كرده و پا به فرار گذاشتند.»
همزمان با آغاز عمليات تعقيب و گريز شماره پلاك پرايد از سوي ماموران مورد استعلام قرار گرفت كه مشخص شد، خودرو سرقتي است. سرهنگ اميري با بيان اين موضوع به زمينگير شدن متهمان با شليك گلوله اشاره كرد و گفت: «سارقان با سرعت زياد به محدوده ميدان هروي پاسداران رسيدند و در برابر فرمان‌هاي متعدد ايست ماموران بي‌توجهي كردند. اين اقدام آنها باعث شد كه ماموران دست به سلاح ببرند و چند تير به سمت خودروي آنها شليك كنند.»
با اصابت گلوله سلاح‌هاي ماموران به خودروي سارقان، آنها متوقف و دستگير شدند. در عمليات دستگيري يكي از سارقان نيز از ناحيه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت. رييس كلانتري 126 با بيان اين موضوع گفت: «هنگام بازداشت سه سارق مشخص شد دو نفر از آنها دو خواهر دو قلو هستند كه با پوشيدن لباس‌هاي مردانه، ظاهر خود را تغيير داده‌اند. سارق سوم نيز پسري جوان بود كه از سوي پليس دستگير شد.»
سرهنگ اميري در پايان از كشف سه قبضه سلاح سرد، مقاديري مواد مخدر و تعداد زيادي اموال مسروقه از خودروي سرقتي خبر داد و افزود: سارقان پس از انتقال به كلانتري به سرقت و زورگيري اعتراف كردند كه به اين ترتيب پرونده شان براي رسيدگي بيشتر و شناسايي مالباخته‌ها به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ فرستاده شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون