• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3444 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۹ دي

خبر

تشريح برنامه‌هاي ۲۲ بهمن ۹۴
رييس ستاد مركزي دهه فجر گفت: بيش از ۲۰ هزار برنامه در سطوح بين‌المللي، منطقه‌اي، ملي و استاني در نظر گرفته شده است. به گزارش خبرگزاري بسيج، محمدحسين زارع، رييس ستاد مركزي دهه فجر در نشست‌خبري، اظهار داشت: مراسم آييني و مردمي دهه مبارك فجر، قله رفيع مراسم انقلاب اسلامي و نشأت گرفته از مهم‌ترين رويداد تاريخي جهان معاصر و قرن اخير است كه جنبه آييني آن حكايت از فرهنگ و هويت عظيم‌ترين رخداد تاريخي ملت ايران دارد.
وي افزود: بصيرت‌افزايي، اميدآفريني، خودباوري، همدلي و همزباني، مديريت جهادي و اقتصاد مقاومتي و دشمن‌شناسي شش رويكرد مراسم سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي است. زارع توطئه‌هاي دشمن براي ايجاد خلل در باورهاي ديني و انقلابي، ايجاد يأس و نااميدي در مردم با هدف از بين بردن وحدت ملي و ايجاد فاصله بين مسوولان، نخبگان و مردم و تلاش استكبار جهاني در جهت گسترش اختلاف، تفرقه و عمق‌بخشي به جدايي مسلمانان از يكديگر را يكي از سياست‌هاي ديرين و قدرت‌هاي اجتماعي براي به وجود آوردن فاصله و تقابل بين فرق اسلامي عنوان كرد.
وي تصريح كرد: با توجه به آينده روشن و افق‌هاي اميدهاي انقلاب اسلامي ايام سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي فرصت مغتنمي براي تجديد قواي نيروهاي انقلاب و ميثاق با آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و به خصوص توجه به اقدام هوشمندانه مقام معظم رهبري در نامگذاري سال، چون احساس مسووليت عمومي براي عملي ساختن زمينه‌هاي همدلي و همزباني دولت و ملت مي‌تواند مسير را براي تداوم حركت انقلاب اسلامي هموار و تسهيل كند.
زارع با اشاره به اهميت مشاركت مردم در انتخابات مجالس خبرگان و شوراي اسلامي گفت: لزوم توجه به تلاش دشمنان براي بهره‌گيري از ايام‌الله دهه فجر و فضاي انتخابات براي تخريب مردم‌سالاري ديني و همچنين زير سوال بردن دستاوردهاي انقلاب اسلامي يكي از دلايل دشمن در ايجاد اختلاف بين افراد، گروه‌ها، دولت و ملت است.
رييس ستاد مركز دهه فجر در بخش ديگري از سخنان خود با تشريح سياست‌هاي اجرايي دهه فجر، توسعه و تقويت مشاركت‌هاي مردمي، افزايش شادي و نشاط اجتماعي، بهره‌گيري مناسب از ظرفيت و فضاي دهه فجر را سياست‌هاي مد‌نظر دهه فجر عنوان كرد و گفت: بيش از 20 هزار برنامه در سطوح بين‌المللي، منطقه‌اي، ملي و استاني در نظر گرفته شده است و در حال حاضر بيشترين موضوع برنامه‌ها را مي‌توان به ترتيب بر پايه‌ نمايشگا‌ه‌هاي مختلف، برگزاري مسابقات فرهنگي و ورزشي، افتتاح پروژه‌هاي عمراني، تفريحي و خدماتي، برگزاري جشن‌ها و جشنواره‌ها، برگزاري نشست‌ها، گردهمايي‌ها و همايش‌ها، كارگاه‌هاي آموزشي، برگزاري مراسم تجليل و تكريم و ارايه خدمات رفاهي عنوان كرد.
زارع در پايان خاطرنشان كرد: در طليعه فجر سي و هفتمين سالگرد انقلاب اسلامي و سالروز ورود تاريخي بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران به ميهن اسلامي در جوار حرم مطهر ايشان گردهم مي‌آييم تا با گراميداشت ياد و خاطره روز تاريخي و به يادماندني 12 بهمن 57، همراه با بيش از 500 مكان در سراسر كشور به‌طور همزمان آغازگر جشن‌هاي دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي باشيم.

 

قرارگاه تامين امنيت انتخابات در نيروي انتظامي

جانشين رييس پليس كشور از راه‌اندازي قرارگاه تامين امنيت انتخابات در نيروي انتظامي خبر داد. به گزارش تسنيم، سردار اسكندر مومني اظهار داشت: نيروي انتظامي همه ظرفيت درون‌سازماني خود و همچنين همكاري و هماهنگي با ديگر دستگاه‌هاي امنيتي و انتظامي و نيروهاي مسلح را بسيج كرده و قرارگاه تامين امنيت انتخابات را تشكيل داده است.
وي افزود: در تلاش هستيم با راه‌اندازي اين قرارگاه، امنيت انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري فراهم شود و مردم در كمال امنيت و آرامش آراي خود را به صندوق بيندازند تا برگ زرين ديگري در تاريخ افتخارات جمهوري اسلامي ايران رقم بخورد. سردار مومني اظهار كرد: قبل از آغاز رسمي انتخابات، تبليغات انتخابات است كه اين قرارگاه امنيت نشست‌ها و تبليغات انتخابات را به‌عهده دارد و پس از آن در روز اخذ راي و تا پايان آن اين قرارگاه وظيفه دارد امنيت انتخابات را به‌صورت كامل برقرار كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون