• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3444 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۹ دي

سرخط خبرها

   علي‌اكبر دودانگه، سرمربي تيم ملي كشتي آزاد ايران در رقابت‌هاي قهرماني آسيا تاكيد كرد: با هدف دفاع از عنوان قهرماني پا به اين رقابت‌ها خواهيم گذاشت.
   هندباليست‌هاي ايران در سومين ديدار خود از رقابت‌هاي قهرماني آسيا بايد از ساعت 15:30 سه شنبه به مصاف تيم چين بروند. ايران در دو بازي قبل خود با 26 بر 21 به عربستان باخته و 31 بر 26 لبنان را برده است.
   تيم فو‌تبا‌ل بانوان آينده‌سازان اصفهان از ليگ برتر كناره‌گيري كرد. اين تيم كه با 29 امتياز در رده سوم قرار دارد و شانس قهرماني هم براي اين تيم وجود داشت به علت مشكلات مالي از ادامه ليگ انصراف داد.
   اردوي تيم ملي فوتبال دختران زير 14 سال از دوم بهمن آغاز مي‌شود و 28 بازيكن دعوت شده به اردو به مدت شش روز تمرين مي‌كنند.
   مهرو كمراني، مربي تيم ملي تكواندوي بانوان ايران اعلام كرد عليزاده و خدابنده هر دو بانوي ملي‌پوش اعزامي ايران به مسابقات گزينشي المپيك، شانس كسب سهميه را دارند.
   محمد رجبلو اصلي‌ترين ركابزن شانس كسب سهميه المپيك ايران دچار بيماري آنفلوآنزا شده و در صورتي كه نتواند در مسابقه تايم تريل شركت كند، حقي جايگزين او خواهد شد.
   چهارمين و آخرين مرحله اردوي تيم ‌ملي ژيمناستيك هنري در رده سني جوانان كه قرار بود از اول بهمن ماه در خانه ژيمناستيك برگزار شود، به دليل مشكلات مالي فدراسيون لغو شد.
   در جلسه‌اي با حضور معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه‌اي وزارت ورزش و جوانان و بر اساس قرعه‌كشي صورت گرفته، ورزشگاه امام رضا(ع) در اختيار استقلال و ورزشگاه شهيد كاظمي در اختيار پرسپوليس قرار گرفت.
   رييس كميته نقل و انتقالات سازمان ليگ اعلام كرد به دليل اينكه مورد سوشا مكاني ويژه است پرسپوليس تا هر زماني بخواهد مي‌تواند بازيكن بگيرد.
   اردوي تيم ملي فوتسال به علت فراهم نبودن امكانات كامل در تاجيكستان لغو شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون