• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3452 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۸ بهمن

خبر كوتاه

رهايي هفت زن از اعدام
باشگاه خبرنگاران|معاون اجراي احكام شوراي حل اختلاف استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: هفت زن محكوم به قصاص نفس، با پيگيري‌هاي شوراي حل اختلاف استان تهران و با رضايت اولياي دم از اعدام رهايي يافتند. همكاران ما در اين شورا بيش از يك و نيم سال پيگير آزادي اين زنان بودند. جراحي افزود: همه اين زنان مرتكب به قتل عمد شده بودند كه كوچك‌ترين آنان ۲۷ ساله و بزرگ‌ترين آنها ۴۷ ساله است. سه تن از اين زنان در اين چند روز آزاد شدند و چهار نفر ديگر هم در ايام دهه فجر آزاد خواهند شد.

مرگ  موتوسيكلت‌سوار متين‌آبادي در جاده
ايرنا| بي‌احتياطي و سرعت زياد، راكب موتوسيكلت در روستاي متين‌آباد بخش بادرود نطنز در استان اصفهان را به كام مرگ كشاند. بخشدار بادرود نطنز با اعلام اين خبر اظهار داشت: اين حادثه در يكي از خيابان‌هاي روستاي متين‌آباد هنگامي رخ داد كه وسيله نقليه راكب با سرعت زياد و عبور از پل درحال ساخت واژگون شد. سعيد باقرپور افزود: ابوالفضل عابديني جوان 23 ساله در اين حادثه به دليل عدم توانايي در كنترل وسيله نقليه دچار ضربه مغزي شد و جان باخت.

پسري با انتشار عكس دختر جوان اخاذي كرد
باشگاه خبرنگاران| فردي كه با انتشار تصاوير خصوصي يكي از شهروندان در شبكه‌هاي اجتماعي موجبات هتك حيثيت و آبروريزي وي را فراهم كرده بود توسط پليس فتاي اصفهان شناسايي و دستگير شد. در پي شكايت دختري جوان مبني بر اينكه فردي با انتشار فيلم‌ها و تصاوير خصوصي او در فضاي مجازي و شبكه‌هاي اجتماعي باعث هتك حيثيت و آبروريزي او شده بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت. در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد شاكي مدتي قبل در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي مجازي با پسر جواني آشنا شده و براي او فيلم و عكس‌هاي شخصي‌اش را فرستاده. بعد از چندي پسر جوان براي دختر پيغام مي‌فرستد كه قصد اخاذي از او با عكس‌ها را دارد. دختر اعتنايي نمي‌كند اما پسر فيلم‌ها و عكس‌ها را در فضاي مجازي منتشر مي‌كند. رييس مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: بلافاصله كارآگاهان اين پليس پرونده‌اي در اين زمينه تشكيل داده و با جمع‌آوري مدارك ديجيتالي توانستند در كمترين زمان عامل هتك حيثيت اين دختر جوان كه پسري 23 ساله اهل و ساكن اصفهان است را شناسايي و دستگير كنند. متهم پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل بعدي تحويل مراجع قضايي شد.

مرگ   عابر  پياده
در خيابان جشنواره تهران
تسنيم| كاميون ميكسر كه در حال تردد در مسير خيابان جشنواره بود به دليل عدم توجه به جلو با عابر پياده در حال گذر از عرض خيابان برخورد كرد كه عابر بلافاصله جان خود را از دست داد. اين حادثه در ساعت16 و 55 دقيقه روز گذشته در مسير شرق به غرب خيابان جشنواره، نبش خيابان سيدي اتفاق افتاده است. رييس مركز اطلاع‌رساني پليس راهور تهران بزرگ گفت: عدم توجه به جلوي راننده كاميون ميكسر جان عابر پياده را گرفت.

افزايش مرگ خاموش در خراسان رضوي
ايرنا| مديركل پزشكي قانوني خراسان رضوي از افزايش دوبرابري مرگ ناشي از استنشاق منواكسيد كربن در اين استان طي سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد. دكتر آريا حجازي افزود: مرگ‌هاي ناشي از مسموميت با منواكسيد كربن طي 9 ماه سال جاري در اين استان 40 نفر گزارش شده در حالي كه اين تعداد در مدت مشابه سال گذشته 21 نفر بوده است. 26 نفر از فوت‌شدگان امسال ناشي از مسموميت با منواكسيد كربن در اين استان مرد و 14 نفر زن بوده‌اند. وي با تاكيد بر رعايت نكات ايمني در استفاده از وسايل گرمايشي از مردم خواست با جدي گرفتن اين امر از باز بودن مسير خروج دود اين وسايل اطمينان حاصل كنند. به گفته وي، بررسي‌ها نشان داده است كه 60 درصد مرگ و ميرهاي حاصل از مسموميت با گاز منواكسيد كربن در سال جاري در روزهاي سرد پاييزي اتفاق افتاده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون