• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3452 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۸ بهمن

ترين‌هاي هفته

پرونده؛ پايان گروگانگيري 72 ساعته
گروگانگيري 5 ميلياردي پس از 72 ساعت با نجات گروگان 16 ساله و دستگيري سه آدم ربا از سوي پليس پايان يافت. 28 دي امسال مردي به كلانتري 150 تهرانسر مراجعه كرد و ماموران را در جريان ربوده شدن پسرش قرار داد. او گفت: «امروز مردي ناشناس با من تماس گرفت و گفت پسرم را در راه مدرسه دزديده‌اند. او تهديد كرد اگر 5 ميليارد تومان به آنها ندهم، پسرم را مي‌كشند.» با ثبت شكايت پدر گروگان، به سرعت كارآگاهان پايگاه يازدهم وارد عمل شدند و يكي از آشنايان شاكي را به عنوان متهم دستگير كردند. او در بازجويي‌ها به طراحي نقشه ربودن پسر 16 ساله با دو نفر ديگر از همدستانش در زندان اعتراف و ويلايي در اسلامشهر را به عنوان محل نگهداري گروگان معرفي كرد. با اعزام ماموران به محل، گروگان در سلامت كامل نجات يافت و دو آدم رباي ديگر نيز به دام افتادند.

تبهكار؛ فرار يك ايراني از زندان فوق امنيتي كاليفرنيا
حسين نيري، مرد ايراني 37 ساله كه از دو سال پيش به اتهام شكنجه صاحب يك شركت دارويي، در زندان فوق امنيتي كاليفرنيا زنداني بود، با همدستي دو نفر ديگر از اين زندان فرار كرد. آنها با بريدن نرده‌هاي فلزي زندان، خود را به تونلي رساندند و سپس با طناب از طبقه پنجم به پايين آمدند. اين نخستين‌بار در ۲۰ سال اخير است كه كسي موفق مي‌شود از اين زندان فرار كند. جف هالوك، يكي از مقامات اين زندان گفته است قبل از شمارش زندانيان در شب، شلوغي‌هايي در زندان انجام شد. پليس براي دستگيري اين سه زنداني فراري بسيج شده است.

دادگاه؛ ابهام در پرونده كشف تكه‌هاي جسد يك زن
مردي كه متهم است پس از برقراري ارتباط نامشروع با زني ناشناس او را كشته و تكه‌هاي جسدش را پس از مثله كردن در چند نقطه جنوب و مركز تهران رها كرده است، در جلسه رسيدگي به پرونده‌اش در دادگاه كيفري استان تهران، اتهامات خود را رد كرد.
ماجرا از اوايل فروردين ٩٢ با كشف جسد بي‌سر مقتول، مقابل بيمارستاني در جنوب تهران از سوي پليس آغاز شد. در تحقيقات ابتدايي يك برگ رسيد حاوي دو شماره تلفن كنار جسد پيدا شد كه كارآگاهان با پيگيري آن موفق به كشف ردپاي يك پرده فروش به نام سعيد در قتل شدند. او پس از دستگيري به قتل و جنايت بر ميت اعتراف كرد اما در جلسه رسيدگي به پرونده‌اش در شعبه هشتم دادگاه كيفري استان تهران، منكر اعترافات خود شد. قرار است حكم او در روزهاي آينده صادر شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون