• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3136 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۲۹ آذر

پليس نجف‌آباد خبر داد

باند خانوادگي سرقت از خانه‌ها متلاشي شد

اعتماد| باند خانوادگي سرقت از خانه‌ها در نجف‌آباد اصفهان متلاشي شد.
به دنبال تماس‌هاي متعدد مردمي با فوريت‌هاي پليسي 110، ماموران پليس آگاهي در جريان وقوع چندين فقره سرقت گاوصندوق از خانه‌هاي مردم نجف‌آباد قرار گرفتند و به سرعت تيمي از كارآگاهان را براي بررسي موضوع به محل سرقت اعزام كردند.
سرهنگ علي جعفري‌نژاد، فرمانده انتظامي شهرستان نجف‌آباد در تشريح روند رسيدگي به پرونده گفت: در پي وقوع سرقت از خانه‌يي در منطقه يزدانشهر اين شهرستان كارآگاهان پليس آگاهي بلافاصله در محل حاضر و به بررسي صحنه جرم پرداختند كه در جريان آن مشخص شد اين سرقت از سوي چند نفر و در قالب باندي هماهنگ انجام شده است.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس، بازرسي ماموران از صحنه جرم نشان مي‌داد كه سارقان با زيرنظر گرفتن خانه‌هاي مسكوني و پس از كسب اطمينان از خالي بودن آنها، نقشه سرقت خود را عملي مي‌كنند. همزمان ماموران با رجوع به بانك اطلاعاتي پليس، ردپاي يكي از مجرمان سابقه‌دار كه به تازگي از زندان آزاد شده بود را در تمامي سرقت‌ها به دست آوردند؛ سرنخي مهم كه شناسايي و دستگيري متهمان را در سراشيبي قرار داد.
با شناسايي سركرده باند به سرعت انتشار تصاوير چهره او در دستور كار ماموران قرار گرفت و گشت‌هاي نامحسوس پليس، شناسايي مخفيگاه او را در اولويت دستورات خود قرار دادند.
سرهنگ جعفري‌نژاد در تشريح روند شناسايي مخفيگاه و دستگيري سركرده باند گفت: با انتشار تصاوير چهره متهم اصلي پرونده طولي نكشيد كه مخفيگاه او در يكي از محله‌هاي يزدانشهر كشف و به سرعت عمليات دستگيري او آغاز شد كه در جريان آن متهم اصلي به همراه دو نفر ديگر از اعضاي باند سرقت از خانه‌هاي مردم دستگير و براي انجام بازجويي‌ها به پليس آگاهي منتقل شدند.  فرمانده انتظامي نجف‌آباد با اشاره به اعتراف سارقان به 22 فقره سرقت از خانه‌هاي مردم در اصفهان، در تشريح شيوه سرقت‌ها گفت: متهمان كه از اعضاي يك خانواده هستند، با شناسايي افراد خاص و زير نظر گرفتن تردد‌هاي آنها در فرصتي مناسب از ديوار خانه بالا رفته و اقدام به سرقت گاو صندوق آنها مي‌كردند و پس از تخريب و سرقت اموال و مدارك درون آن، گاوصندوق را در حاشيه شهر‌‌ رها مي‌كردند.
به اين ترتيب پرونده، با تكميل جزييات و اعتراف متهمان مختومه و براي انجام مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون