• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3136 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۲۹ آذر

وقوع حادثه‌يي هولناك در استراليا

كشف جنازه چاقوخورده هشت كودك در يك خانه

 

اعتماد| تنها چهار روز از حادثه گروگان‌گيري در سيدني استراليا كه به كشته شدن سه نفر انجاميد مي‌گذرد كه اين‌بار غم نامه‌يي ديگر، آسمان اين كشور را باراني كرده است؛ روز گذشته جنازه هشت كودك 18 ماهه تا 15 ساله در حالي كه آثار ضربات متعدد چاقو بر پيكر آنها ديده مي‌شد، در خانه‌يي در شهر كايرنز در شمال اين كشور پيدا شده است.
در حالي كه رسانه‌هاي آلماني با تيترهايي چون «استراليا؛ اين‌بار در شوك قتل هشت كودك در يك خانه» به استقبال اين حادثه دردناك رفته‌اند پليس استراليا از آغاز تحقيقات درباره اين جنايت خبر داده است.
به گفته مقامات انتظامي اين كشور، روز جمعه، پليس شهر كايرنز در شمال استراليا براي كمك به زني زخمي فراخوانده مي‌شود. نيروهاي پليس كه سريعا خود را به محل حادثه مي‌رسانند پس از حضور در محله مانورا در حومه اين شهر، به خانه زن جوان مراجعه مي‌كنند اما با صحنه هولناكي روبرو مي‌شوند؛ زني زخمي در گوشه‌يي از خانه افتاده و پيكر غرق خون هشت كودك ديگر در گوشه و كنار خانه، صحنه‌يي آزار‌دهنده را به نمايش مي‌گذاشت.
اين كودكان بين ۱۸ ماه تا ۱۵ سال سن دارند. در اين ميان روزنامه‌يي محلي گزارش داده است كه احتمال خفه شدن آنها به دست قاتل دور از ذهن نيست. اين در حالي است كه محقق ارشد پليس شهر كايرنز از اعلام جزييات اين حادثه هولناك خودداري كرده و تنها گفته است: «ما با يك مورد بسيار بسيار ناراحت‌كننده روبه‌رو هستيم اما شرايط تحت كنترل است و در حال حاضر خطري وجود ندارد.»
زني كه پليس براي كمك به او فراخوانده شده بود، ۳۴ سال سن دارد و در اثر ضربات چاقو به‌شدت زخمي شده كه براي انجام اقدامات درماني به بيمارستان انتقال يافته است. پليس استراليا در حالي به دنبال كشف رابطه اين زن با هشت كودك كشته شده است كه زني جوان كه خود را از آشنايان زن زخمي معرفي كرده به پليس گفته است كه كودكان كشته شده خواهر و برادر هستند و برادر 20 ساله آنها وقتي به خانه آمده جنازه‌ها را پيدا كرده است.
روزنامه‌هاي محلي استراليا همچنين نوشته‌اند كه پدر ناتني اين كودكان نيز در اين خانه زندگي مي‌كرده اما محل اقامت كنوني او نامشخص است. براساس اين گزارش خانه محل وقوع حادثه از سوي پليس مهر و موم شده و تحقيقات براي دستگيري عامل اين حادثه همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون