• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3461 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۹ بهمن

خبر كوتاه

يك كشته در تصادف بزرگراه جلال آل احمد
باشگاه خبرنگاران جوان| واژگوني خودرو سواري در بزرگراه جلال آل احمد در ساعت يك و نيم بامداد يكشنبه يك كشته بر جاي گذاشت. يك دستگاه خودرو سواري در حال حركت در مسير شرق به غرب بزرگراه آل احمد ناگهان از مسير اصلي منحرف شده و پس از برخورد با گاردريل روي سقف واژگون شد. همچنين راننده اين خودرو نيز به بيرون پرتاب شد. بنا به گفته محسن صدفي، فرمانده آتش‌نشانان اعزامي پس از معاينات اوليه توسط عوامل اورژانس مشخص شد اين شهروند 32 ساله بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است. علت وقوع اين حادثه رانندگي از سوي كارشناسان آتش نشاني تهران در دست بررسي است.

نجات 40 كوهنورد مفقود شده در مهريز
ايسنا|40 كوهنورد كه در ارتفاعات «غربالبيز» مهريز مسير خود را گم كرده بودند نجات يافتند.
معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان يزد گفت: تيم امداد و نجات بعد از پيدا كردن مفقودين آنها را به پايين كوه منتقل كرد. سيد جواد ميرحسيني افزود: سه نفر از آنان به علت ضعف و بي‌حالي و بيهوشي با انجام اقدامات اوليه امداد و كمك‌هاي اوليه به نخستين مركز درماني انتقال داده شدند.

مرگ دو پسر جوان
در خيابان جهان آرا
باشگاه خبرنگاران جوان| در حادثه گازگرفتگي يك واحد مسكوني در خيابان جهان آرا دو پسر جوان جان خود را از دست دادند. اين حادثه در ساعت 10:30شنبه‌شب و در طبقه اول يك ساختمان چهار طبقه قديمي اتفاق افتاده است. همسايه‌هاي اين آپارتمان چند بار زنگ در را زدند و وقتي ديدند كسي در را باز نمي‌كند با آتش نشاني تماس گرفتند. سخنگوي سازمان آتش نشاني گفت: علت اين حادثه نقص در دودكش خروجي آبگرمكن ديواري و بسته بودن در و پنجره‌ها اعلام شده است.

دستگيري چهار قاچاقچي سابقه‌دار
ايرنا| يك كيلو و 470 گرم ترياك از چهار قاچاقچي سابقه‌دار در فراهان كشف و ضبط شد. متهمان با تشكيل پرونده تحويل مقام‌هاي قضايي شدند. فرمانده انتظامي شهرستان فراهان گفت: دو دستگاه خودرو مربوط به اين متهمان نيز توقيف شده است. سرهنگ صفر علي روشنايي افزود: از ابتداي امسال تاكنون پنج هزار و 300 كيلوگرم انواع موادمخدر از سوداگران مرگ در استان مركزي كشف و ضبط شده است.

قتل مرد ۵۵ ساله دزفولي در باغ شخصي
مهر| يك مرد ۵۵ ساله در باغ خود در منطقه بن جعفر دزفول با سلاح گرم به قتل رسيد.
فرمانده انتظامي دزفول گفت: يك مرد ۵۵ ساله شامگاه جمعه در باغ خود كه در روستاي بن جعفر دزفول قرار داشت مورد اصابت گلوله ازسوي افراد ناشناس قرار گرفت و جان باخت. سرهنگ علي الهامي افزود: اين فرد كه با خانواده خود براي تفريح به باغ رفته بود از ناحيه سينه مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون