• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3461 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۹ بهمن

برخلاف پافشاري كفاشيان بر انجام ديدارهاي ايران و عربستان در كشور سوم

جلسه‌اي با حضور معاون وزارت خارجه برگزار خواهد شد

بسياري از كارشناسان و اهالي فوتبال معتقدند فدراسيون فوتبال بايد موضع بهتري در پرونده درگيري با عربستان اتخاذ كند و اين در حالي است كه علي كفاشيان رييس فدراسيون اصلا با اين نظر موافق نيست و همچنان روي موضع منفعلانه‌اش پافشاري مي‌كند.
علي كفاشيان، رييس فدراسيون فوتبال در جديدترين اظهارنظرش در اين باره گفته است: «بر اساس مقررات AFC بايد ميزباني ديدارها در كشور سوم باشد. اگر در اين زمينه نظر ديگري وجود داشته باشد آن را اعلام خواهيم كرد. البته در جلسه با وزير ورزش و جوانان هر دو طرف نظرات خود را بيان مي‌كنند و اميدواريم كه بهترين نتيجه‌ را به دست بياوريم.» او در مورد گزارش كميسيون اصل ۹۰ مجلس شوراي اسلامي ايران و اينكه رييس فدراسيون فو‌تبا‌ل در اين زمينه مقصر شناخته شده گفت: «در اين مورد نظري ندارم و قوه قضاييه بايد تعيين‌كننده اين مورد باشد.» رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سوال كه آيا هنوز روي نظرش در مورد اجازه گرفتن از وزير ورزش و جوانان براي حضور در انتخابات است يا نه، گفت: «من هنوز  روي نظر خودم هستم و اگر وزير ورزش و جوانان اجازه حضورم را در انتخابات دهند، من نيز در اين عرصه حضور پيدا مي‌كنم.»
البته با اينكه كفاشيان همچنان روي موضع منفعلانه‌ خود درباره موضوع عربستان پافشاري مي‌كند جالب است بدانيد رييس سازمان ليگ فو‌تبا‌ل ايران مي‌گويد در جلسه‌اي با حضور روساي فدراسيون‌هاي فو‌تبا‌ل و باشگاه‌ها و همچنين وزير ورزش و جوانان و نماينده وزارت امور خارجه درباره اختلافات اخير براي برگزاري ديدارهاي نمايندگان ايران و عربستان بحث و تبادل و نظر مي‌شود.
مهدي تاج در اين زمينه اظها‌ر كرد: «در اين جلسه علاوه بر علي كفاشيان و وزير ورزش و جوانان، امير عبداللهيان، معاون وزير امور خارجه نيز حضور دارد. قرار است در مورد آخرين تحولات اختلافات اخير ميان ايران و عربستان در زمينه ميزباني كشور سوم براي ديدارهاي فو‌تبا‌ل بين تيم‌هاي ايراني و عربستاني تبادل نظر شود. » رييس سازمان ليگ در پاسخ به اين سوال كه آيا ميزباني مسابقات ميان تيم‌هاي ايراني و عربستاني در كشور سوم خلاف منافع ملي نيست، خاطرنشان كرد: «قبول دارم كه چنين چيزي يعني برگزاري ديدارهاي تيم‌هاي باشگاهي ايران و عربستان در كشور سوم خلاف منافع ملي است و نوعي عقب‌نشيني محسوب   مي‌شود.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون