• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3462 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۰ بهمن

خبر كوتاه

تاكيد پاپ بر راه‌حل سياسي در سوريه
پاپ فرانسيس، رهبر كاتوليك‌هاي جهان درباره وضعيت وخيم هزاران پناهجوي سوري كه از بيم خشونت‌ها، منازل خود را رها كرده و برخي از آنان نيز كشورشان را ترك كرده‌اند، ابراز نگراني كرد و گفت، جامعه بين‌الملل بايد ضمن همبستگي با پناهجويان سوري، كمك‌هاي لازم را دراختيار آنان قرار دهد تا كرامت انساني آوارگان حفظ شود. پاپ همچنين از جامعه بين‌الملل خواست كه از هر تلاشي براي گردآوردن همه طرف‌ها بر سر ميز مذاكره دريغ نكند.  

واكنش ناتو به آزمايش موشكي كره شمالي
ينس استولتنبرگ، دبيركل سازمان پيمان آتلانتيك شمالي (ناتو) با انتشار بيانيه‌اي اعلام كرد: اقدام اخير كره شمالي در آزمايش موشك دوربرد تعرض آشكار به پنج قطعنامه شوراي امنيت سازمان ملل متحد است. در اين قطعنامه‌ها از پيونگ يانگ خواسته شده تمامي فعاليت‌هاي مرتبط با برنامه موشك‌هاي دوربرد خود را به حالت تعليق در آورد و به تعهدات خود در قبال برنامه‌هاي موشكي پايبند باشد.  

طالبان در آستانه تصرف «سنگين»
فرماندهان محلي ارتش افغانستان اعلام كردند كه بيشتر بخش‌هاي شهرستان «سنگين» در ولايت هلمند سقوط كرده است و شورشيان طالبان يك سري حملات مرگبار ديگر را در اين منطقه از افغانستان آغاز كرده‌اند. بر اساس اين گزارش‌ها اگرچه نيروهاي افغان با عمليات ارتش و پليس توانستند طالبان را در ماه دسامبر وادار به عقب‌نشيني از اين بخش كنند اما در روزهاي اخير نيروهاي اين گروه حملات جديدي رادر اين منطقه آغاز كرده‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون