• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3462 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۰ بهمن

سر خط خبرها

  محمود گودرزي، وزير ورزش و جوانان در خصوص سرپرستي فدراسيون فوتبال با بيان اينكه با توجه به قوانين «اي‌-اف‌-سي» وزارت ورزش نمي‌تواند سرپرستي براي آن تعيين كند، اعلام كرد ما هميشه تابع قوانين و مقررات هستيم. اگر شرايط و قوانين اين اجازه را به ما ندهد به آن ورود نمي‌كنيم، چرا كه اعتقاد داريم هر مساله‌اي بايد طبق قوانين و مقررات انجام شود. با اين حال اساسنامه تكليف سرپرستي فدراسيون فوتبال را مشخص مي‌كند نه من.
  رقابت‌هاي ووشوي قهرماني بانوان كشور در رده سني بزرگسالان در مجموع دو بخش ساندا و تالو با برتري تيم تهران «الف» به اتمام رسيد.
  با اعلام كميته بانوان قرار است تيم زير ۱۶ سال دختران روز پنجم ارديبهشت ماه سال ۹۵ به ايتاليا اعزام شود و در تورنمنت Delle Nazioni كه از ۵ تا ۱۰ ارديبهشت سال آينده در اين كشور برگزار شود، حضور داشته باشد.
  رييس و خزانه‎دار فدراسيون اسكي با حضور در دفتر معاون ورزش قهرماني و حرفه‎اي وزارت ورزش و جوانان، تفاهم‎نامه مالي سال ۱۳۹۵ را به امضا رساندند.
  اعتراض شديد هواداران ليورپول به افزايش قيمت بليت‌هاي ورزشگاه آنفيلد در فصل آينده باعث شد تا سران باشگاه به دنبال تجديد نظر در اين موضوع و كاهش دوباره قيمت بليت‌ها باشند.
   تيم كاله كه با حضور در سه فينال متوالي ليگ، دو عنوان قهرماني ليگ، قهرماني آسيا و شركت در مسابقات قهرماني باشگاه‌هاي جهان، يكي از پرافتخارترين تيم‌هاي ليگ برتر واليبال به حساب مي‌آيد در هفته ماقبل پاياني مرحله گروهي ليگ از رسيدن به جمع خشن تيم برتر و پلي‌آف بازماند و از حضور در بازي آخر انصراف داد.
  پيكان قهرمان ليگ برتر واليبال جوانان شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون