• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3463 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۱ بهمن

دستگيري سارقان مسلح در محلات

ايرنا| سارقان مسلح شهر نيم‌ور در محلات كه با سلاح گرم از دو خانه مسكوني اقدام به سرقت كرده بودند دستگير شدند. سارقان اعتراف كردند كه با برنامه‌ريزي قبلي اين سرقت مسلحانه را انجام داده‌اند. آنها با نصب پلاك‌هاي سرقتي بر خودرو‌هاي خود، وارد شهر نيم ور شدند. در بررسي‌هاي مقدماتي مشخص شد كه افرادي ناشناس با سلاح گرم و درحالي كه صورت خود را پوشانده بودند، وارد منزل دو شهروند نيم وري شده و با بستن دست و پاي آنان مقداري طلا به سرقت بردند و از محل متواري شدند. اين حادثه در شب 18 بهمن ماه به مركز فوريت‌هاي پليس 110 اعلام و برنامه‌ريزي پليس استان مركزي براي شناسايي و دستگيري آنان آغاز شد.
فرمانده انتظامي استان مركزي ادامه داد: با توجه به حساسيت موضوع مسوولان ارشد انتظامي و كارشناسان مجرب پليس آگاهي و يگان‌هاي نپو (نيروي ويژه پشتيبان ولايت) فرماندهي انتظامي به محل اعزام شدند و اقدام‌هاي لازم در زمينه كنترل راه‌ها انجام شد.
سرهنگ عزيزي اظهار كرد: در كوتاه‌ترين زمان ممكن مصاحبه‌هاي لازم از مالباختگان انجام گرفت و با استفاده از چهره نگاري هويت متهمان تا حدودي شناسايي شد.
وي گفت: ماموران انتظامي ساعاتي بعد از سرقت، در ورودي شهر خمين خودروي سارقان مسلح را كه يك دستگاه سمند بود شناسايي و متوقف كردند.
در اين رابطه چهار سارق مسلح دستگير شدند و تحقيقات تخصصي براي تكميل پرونده آنان در اختيار پليس شهرستان محلات قرار گرفت. در تكميل بازجويي‌ها و با توجه به تحقيقات ميداني انجام شده، سرانجام سارقان كه اهل يكي از استان‌هاي همجوار بودند به جرم خود اعتراف كردند. هرچند به گفته سارقان پلاك خودروهاي آنان تغيير كرده بود اما با هوشياري و اقدام‌هاي به موقع پليس در كوتاه‌ترين زمان ممكن دستگير شدند. فرمانده انتظامي استان مركزي گفت: بازجويي از متهمان اين پرونده ادامه دارد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون