• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3463 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۱ بهمن

خبر كوتاه

قتل مرد 61 ساله
با انگيزه سرقت
ميزان| جسد مرد 61 ساله‌اي در منطقه صادقيه تهران در ساعت 21:15 دقيقه دوشنبه شب كشف شد. كشف اين جسد در پي تماس تلفني مدير ساختمان به علت پراكنده شدن بوي تعفن در ساختمان توسط پليس انجام شد. مديرساختمان به پليس گفت كه اين پيرمرد تنها در طبقه چهارم اين ساختمان زندگي مي‌كرده است. كارآگاهان در محل جسد پيرمرد را در حالي كشف كردند كه دست و پاي او با طناب بسته شده بود و دستمالي در دهانش قرار داشت. پزشك جنايي پس از معاينه جسد، زمان وقوع قتل را 72 ساعت قبل اعلام كرد. در ادامه با توجه به هم ريختگي خانه، كارآگاهان پليس آگاهي، احتمال دادند مرد 61 ساله قرباني سرقت از سوي يك آشنا شده باشد. با دستور انتقال جسد به پزشك قانوني، كارآگاهان اداره قتل پليس آگاهي تحقيقات‌شان را براي شناسايي عامل اين جنايت آغاز كردند.

درگيري دسته جمعي
 سر دعواي تلگرامي
باشگاه خبرنگاران| درگيري لفظي در شبكه اجتماعي تلگرام منجر به درگيري پنج جوان و مضروب شدن دو نفر از آنان با چاقو در شهرستان «قاين» واقع در خراسان جنوبي شد. فرمانده انتظامي شهرستان قاين گفت: طبق اظهارات پنج مجروح اين حادثه علت نزاع بحث و جدل در شبكه اجتماعي تلگرام بوده است. سرهنگ اميرآبادي‌زاده افزود: با دستور قضايي مبني بر دستگيري ضاربان يكي از آنان كه جواني 18 ساله بود در بيمارستان شناسايي و دستگير شد. دستگيري ديگر متهمان نيز با هماهنگي مقام قضايي پيگيري شد.

مرگ سارق خودرو
هنگام فرار ازدست پليس
ايرنا| يك سارق خودرو هنگام فرار از دست ماموران پليس جان خود را از دست داد. اين سارق جوان قصد سرقت يك خودروي سواري پژوپارس را داشت. سارق كنار خيابان ايستاد و وقتي ديد راننده خودرو از ماشين پياده شد وارد آن شد. سوييچ ماشين روي آن بود و يك كودك هم داخل آن قرار داشت. سارق خودرو كودك را از ماشين پياده كرد و از محل متواري شد. فرمانده انتظامي شهرستان زنجان گفت: صاحب خودرو با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و بلافاصله واحد گشت پليس شهر زنجان در سه راهي جاده زنجان- بيجار براي متوقف كردن اين خودرو، به سمت لاستيك‌ها شليك كرد اما اين سارق بي‌توجه به وضعيت لاستيك‌ها همچنان به فرار خود ادامه داد تا اينكه با يك دستگاه كاميون برخورد كرده و جان داد. سرهنگ ايرج خاني‌پور افزود: با توجه به اينكه متوفي فاقد مدارك شناسايي است، بنابراين تاكنون هويتش مشخص نشده است.

نجات زن باردار روستايي از كولاك
مهر| معاون امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر استان زنجان گفت: يك تيم دو نفره از امدادگران جمعيت هلال احمر زنجان يك زن باردار روستايي را در ساعت 1:10 بامداد سه شنبه در كولاك به مراكز درماني منتقل كردند. دو مامور با آمبولانس اين زن را در روستاي اردهين در 10 كيلومتري جاده اصلي خدابنده همدان نجات دادند. معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان زنجان، گفت: همچنين به دليل برف و كولاك شديد حاكم بر زنجان، 176 مسافر در راه مانده در مسجد غزال، پايگاه امداد و نجات جاده‌اي ابهر و مسجد شهر زرين رود از توابع شهرستان خدابنده اسكان موقت يافتند.

زخمي شدن پدرزن و مادرزن به دست داماد
باشگاه خبرنگاران| يك زن و شوهر ميانسال به دست داماد خود در ميدان دانش‌آموز شهر بجنورد مورد تهاجم قرار گرفتند و از ناحيه صورت و بدن دچار جراحت شدند. مردمي كه در خيابان شاهد اين ضرب و جرح بودند با پليس 110 تماس گرفتند ولي نتوانستند از فرار متهمان جلوگيري كنند. پليس پس از تحقيقات گسترده و شناسايي چهار متهم اين پرونده سرنخ‌هايي به دست آورد كه در آن نشان مي‌داد، داماد زوج قرباني به دليل اختلافات خانوادگي به همراه دوستانش دست به چنين اقدامي زده‌اند. سرهنگ علي پاكدل فرمانده انتظامي بجنورد درباره اين خبر گفت: متهمان كه با چوب و چماق به جان اين زوج ميانسال افتاده بودند، در اختيار مقام قضايي قرار گرفتند تا قانون به وضعيت آنان رسيدگي كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون