• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3465 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ بهمن

با حضور معاون اول رييس‌جمهور و وزير بهداشت

آغاز ساخت بيمارستان يك‌هزار تخت‌خوابي خاتم

 

 در راستاي ايفاي مسووليت‌هاي اجتماعي، مراسم كلنگ‌زني بيمارستان 1000 تخت‌خوابي خاتم در شهر مقدس قم، با سرمايه‌گذاري بانك‌پاسارگاد، در تاريخ 20 بهمن 1394، همزمان با سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب‌اسلامي و با حضور دكتر جهانگيري معاون اول رييس‌جمهور، دكتر قاضي‌زاده‌هاشمي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، استاندار و مسوولان استان قم، دكتر قاسمي مديرعامل بانك‌پاسارگاد، جمعي از علما و مسوولان محلي و مديران ارشد بانك‌پاسارگاد برگزار شد.
معاون اول رييس‌جمهور: اقتصاد مقاومتي به معناي واقعي در دستور كار ما است
 دكتر جهانگيري،  معاون اول رييس‌جمهور در حاشيه مراسم كلنگ‌زني بيمارستان خاتم، ضمن قدرداني از بانك‌پاسارگاد به دليل اين اقدام ارزشمند گفت: امروز دو كار مهم از جمله آبرساني به شهر‌ها و روستا‌ها شروع شده و حدود پنج هزار ميليارد تومان از منابع به روشي انديشيده شد تا بتوانيم آبي با كيفيت مطلوب را در اختيار هموطنان قرار دهيم و حدود ۳۳ ميليون نفر از جمعيت كشور در اين طرح از آب مطلوب برخوردار مي‌شوند. وي ادامه داد: اقتصاد مقاومتي به معناي واقعي در دستور كار ما است با اطمينان مي‌توان گفت سال آينده از نظر اقتصادي سال خوبي است.
 به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، دكتر هاشمي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي ضمن تبريك دهه فجر انقلاب‌اسلامي و گراميداشت ياد و خاطره امام عزيز، شهداي بهمن 57 و همه شهيدان انقلاب‌اسلامي تا امروز، گفت: به عقيده من، واقعيت آن است كه با وجود همه توفيقاتي كه تا امروز داشتيم، در حوزه رفاه اجتماعي آنچه شايسته اين انقلاب و مردم و آرزوي امام (ره) و رهبري بوده حاصل نشده است. وي افزود: دكتر هاشمي ضمن قدرداني از حركت ارزشمند بانك‌پاسارگاد ادامه داد: از بانك‌پاسارگاد و از برادر عزيزمان دكتر قاسمي تشكر مي‌كنم به دليل مسووليت‌شناسي ايشان در حوزه اشتغال، توجه به حقوق مردم و توجه به وظيفه ذاتي كه از مديران عزيزي همچون ايشان مورد انتظار است. بانك‌پاسارگاد لبيك گفته و اظهار علاقه كرده كه حدود هفت هزار تخت بيمارستاني را در كشور ايجاد كنند. با عملياتي شدن اين برنامه، برگ زرين ديگري را به عنوان يك خدمت جهادي از يك فرزند برومند اين سرزمين همچون دكتر قاسمي و همكاران عزيزشان، شاهد خواهيم بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون