• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3468 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۸ بهمن

خبر كوتاه

ديدار دي ميستورا
 با وليد معلم
استفان دي‌ميستورا، فرستاده سازمان ملل به سوريه روز گذشته با سفر به دمشق با وليد معلم، وزير خارجه سوريه ديدار و گفت‌وگو كرد. وي در پي اين ديدار اعلام كرد كه با معلم درباره كمك رساني به مناطق تحت محاصره سوريه گفت‌وگو داشته و معلم نيز در پي اين ديدار تاكيد كرد كه تنها مردم سوريه حق دارند درباره سرنوشت خود و كشورشان تصميم بگيرند. پيشتر گفته شده بود دي‌ميستورا قصد دارد در اين ديدار مساله از سرگيري مذاكرات ميان طرف‌هاي سوري را مطرح كند.

عبادي:
 آماده كناره‌گيري هستم
حيدر عبادي، نخست‌وزير عراق آمادگي خود را براي ترك پست خود در راستاي اجراي تغيير وزارتي فراگير اعلام كرد. نخست وزير عراق در مصاحبه با تلويزيون رسمي اين كشور گفت: من آماده‌ام تا پست خود را ترك كرده اما در عين حال از مسووليت فرار نمي‌كنم. اگر كاملا خواهان تغيير هستند من آماده هستم. وي نسبت به بي‌توجهي فراكسيون‌هاي سياسي و پارلمان به ايجاد تغيير وزارتي اساسي هشدار داد و گفت: اين مساله به معناي ورود به درگيري با آنهاست.

تعقيب خانه به خانه
 در بروكسل
بروكسل، پايتخت بلژيك همچنان در شرايط امنيتي قرار دارد. به گزارش
يورو نيوز، پليس بلژيك روز سه‌شنبه با حمله به چندين خانه در محله مولنبك بروكسل 10 نفر را به ظن استخدام جنگجو براي گروه داعش بازداشت كرد. همچنين تحقيقات در مورد ۹ نفر ديگر در دست انجام است. به گفته مقامات، اين دستگيري‌ها بخشي از تحقيقات درباره شبكه استخدام افراد براي «جهاد» در عراق و سوريه است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها