• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3469 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۹ بهمن

تداوم آرامش در حوالي فردوسي

بازار بعد از چند روز نوسانات چشمگير، روز گذشته نسبتا آرام‌تر بود و تغييرات قيمتي بسيار كمتر از روزهاي قبل بود. در طرف مقابل صرافان بازار ارز با كاهش چشمگير نرخ پوند انگليس و يورو رو به رو شدند كه در نتيجه آن بهاي پوند انگليس به كمتر از پنج هزار تومان سقوط كرد. در روزهاي گذشته براي چندمين بار ارزش ريال در مقايسه با ارزهاي معتبر ديگر افزايش پيدا كرده است.
روز گذشته، چهارشنبه، در بازار تهران، هر قطعه سكه تمام بهار آزادي طرح جديد، با كاهش قيمت 500 توماني، به قيمت 978 هزار تومان در ميان متقاضيان دست به دست شد. از سوي ديگر، سكه تمام بهار آزادي طرح قديم، هزار تومان افزايش قيمت را تجربه كرد و به بهاي 976 هزار تومان معامله شد. همچنين نيم سكه و ربع سكه نيز به ترتيب 494 هزار تومان و 263 هزار تومان دست به دست شدند كه بر اين اساس بهاي نيم سكه نسبت به روز سه‌شنبه تغييري نداشت ولي ربع سكه هزار تومان ارزان‌تر شده بود. سكه يك‌گرمي نيز 184 هزار تومان ارزش‌‌گذاري شد.
در بازارهاي جهاني، نرخ اونس طلا باز هم كاهش يافت. برخي اين كاهش قيمت را مرتبط با افزايش جهاني قيمت نفت مي‌دانند كه در روز گذشته صورت پذيرفت. اونس طلا در بازارهاي جهاني هزار و 204 دلار مبادله شد كه اين امر نشان‌دهنده كاهش هفت دلاري قيمت آن نسبت به روز قبل‌تر است. اين در حالي است كه هفته گذشته نرخ اونس در بازارهاي جهاني به بالاترين سطح خود در يك سال گذشته رسيد. مظنه مثقال طلا و هر گرم طلاي 18 عيار نيز 430 هزار و 800 تومان و 99هزار و 360 تومان بود. در طرف ديگر بازار، صرافان بازار ارز، روزي پر نوسان داشتند. هر دلار امريكا در تهران هفت تومان گران شد و به قيمت سه هزار و 455 تومان فروخته شد. همچنين هر پوند انگليس 115 تومان كاهش قيمت را تجربه كرد و چهار هزار و 953 تومان فروخته شد. هر يورو، درهم امارات و لير تركيه نيز به ترتيب سه هزار و 899 تومان، 944 تومان و هزار و 184 تومان خريد و فروش شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون