• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3479 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۱ اسفند

پيام دكتر عارف به مناسبت حماسه هفتم اسفند:

راي شما مردم بزرگوار به اعضاي ليست «اميد» مسووليت خطيري را متوجه اصلاح‌طلبان مي‌كند

 

دكتر عارف با صدور پيامي ضمن قدرداني از حضور پر شور مردم در دهمين انتخابات مجلس شوراي اسلامي از همراهان خود در «ليست اميد» خواست تا رفتار درچارچوب قانون و اخلاق، گفتار بر مدار صداقت و تصميم بر مبناي عقلانيت را سرلوحه تمام تصميمات و اقدامات خود قرار دهند.
به گزارش اميدنامه، متن اين پيام به شرح زير است:
بسم‌الله الرحمن الرحيم
يا محول الحول و الاحوال
ملت بزرگ ايران اسلامي، روز ديگري از تقويم را تبديل به حماسه كردند. از 7 اسفند 1394 در تاريخ سياسي اين سرزمين به نام حماسه حضور و «بلوغ سياسي» ملت ياد خواهد شد. حماسه شور و شعور مردم و تبلور مجدد اقتدار و عظمت جمهوري اسلامي ايران. پيروز اين حماسه، تمامي مردمان ايران زمين هستند، همه مردم آگاه، غيرتمند و وفادار به آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب كه با درك شرايط حساس داخلي و بين‌المللي، با تمام وجود دل در گرو عزت و سربلندي ايران سرافراز دارند.
به روح بلند رهبر فقيد انقلاب و شهداي سربلند ميهن درود مي‌فرستم و لازم مي‌دانم از تمام كساني كه زمينه ساز اين حضور حماسه ساز و چشمگير شدند قدرداني كنم. از مقام معظم رهبري كه با رهنمودهاي حكيمانه خود، به خصوص دعوت از تمامي سلايق و تضمين سلامت انتخابات با «حق الناس» خواندن راي مردم، باعث دلگرمي تمام بازيگران صحنه انتخابات شدند وهمچنين از كليه نهادهاي برگزار كننده انتخابات به ويژه دولت محترم و شوراي محترم نگهبان كمال قدرداني را دارم. همچنين بطور ويژه از تمامي بزرگان و عزيزاني كه با نگاه به آينده روشن و پر اميد، اقدام به تشويق مردم و جوانان به خصوص اعلام حمايت از ليست «اميد» كردند، تشكر مي‌كنم. از جوانان عزيز كه همچون ساير صحنه‌هاي حساس انقلاب به ويژه انتخابات خرداد 92، نقش اصلي را در ايجاد اين شور و شعور و خلق حماسه بر دوش كشيدند، بطور خاص قدردانم كه در ايام فاطميه با حفظ حرمت ايام سوگواري بانوي بزرگ جهان اسلام، نشان دادند كه خود پاسدار ارزش‌ها و حرمت‌ها هستند و ثابت كردند كه نسل سوم و چهارم انقلاب ظرفيت بالاي اعتماد نسل اول را دارند و هر قدم اعتماد و اعتقاد به توانمندي و تعهد ايشان، ده‌ها قدم از همدلي و همراهي و وفاداري به نظام مقدس جمهوري اسلامي را به دنبال دارد.
از رسانه‌هاي گروهي و اصحاب رسانه كه در حماسه ۷ اسفند بسيار تاثيرگذار بودند و باعث شور انتخاباتي شدند تشكر و قدرداني مي‌كنم.
مطمئنا راي شما مردم بزرگوار به اعضاي ليست «اميد» مسووليت خطيري را متوجه ما مي‌كند كه بايد دربرابر اين وظيفه مهم و حساس به خوبي انجام وظيفه نماييم. در اين مقطع زماني بايد به رقابت‌هاي انتخاباتي پايان داد و ضمن تمكين به قانون تمام سعي و تلاش خود را به سرانجام رساندن وعده‌هاي داده شده به ملت بزرگوار معطوف كرد.
اينجانب و همراهانم در «ليست اميد» قدردان و وامدار همه مردم و جوانان عزيز هستيم و فراموش نخواهيم كرد كه اين شما بوديد كه با درك شرايط حساس و به خصوص با تحمل و گذشت از مشكلات، يكي از حساس‌ترين و پرشورترين انتخابات تاريخ كشور را با حفظ آرامش و خويشتنداري برگزار كرديد.
ضمن آرزوي توفيق براي تمامي منتخبين مردم در مجلس شوراي اسلامي از درگاه ايزد متعال، از ايشان تقاضا دارم، رفتار درچارچوب قانون و اخلاق، گفتار بر مدار صداقت و تصميم بر مبناي عقلانيت را سرلوحه تمام تصميمات و اقدامات خود قرار دهند تا با همدلي و همزباني همه كارگزاران نظام و با اتكا به توانمندي‌هاي موجود، تحقق برنامه‌هاي پيشرفت و توسعه به ويژه رونق اقتصادي مبتني بر مبناي اقتصاد مقاومتي تسهيل و تسريع شود و مسير تحقق چشم‌انداز ايراني آباد و پيشرفته هموارتر گردد.
 با اميد و توكل به خداوند متعال
 محمدرضا عارف
دهم اسفندماه 1394

 

به جهت حفظ حرمت ايام فاطميه؛
اصلاح‌طلبان هيچگونه جشني براي پيروزي انتخابات برگزار نمي‌كنند

شوراي عالي سياستگذاري انتخاباتي اصلاح‌طلبان با صدور بيانيه‌اي از مردم ايران درخواست كرد به جهت رعايت شؤون اسلامي از برگزاري هرگونه جشن و سرور خودداري فرمايند. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني گام دوم در متن اين بيانيه به شرح زير است: ملت آگاه و سربلند ايران اسلامي، بار ديگر مشاركت و احساس مسووليت بي‌بديل شما در عرصه اجتماعي، «تاريخ‌ساز» شد؛ مرحله اول انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره از مجلس خبرگان رهبري با تمامي فراز و فرود‌ها و سلايق و علايق و لحظات تلخ و شيرينش به پايان رسيد. در اين لحظات شكوهمند، شوراي عالي سياستگذاري انتخاباتي اصلاح‌طلبان، در وهله نخست تبريك صميمانه خود را تقديم ملت فهيمي مي‌كند كه با صبوري، اعتماد و اعتقاد به تغيير، در هفتم اسفند ماه، در تعيين حق سرنوشت خود، الگوي جديدي از پيشرفت سياسي آفريدند و همچنين، اين شورا تشكر خالصانه خود را از تمامي جناح‌ها و طيف‌ها و افراد مستقل حاضر در اين دوره از انتخابات كه با حضور و رقابت خود، اسباب اعتلاي اين مشاركت را فراهم آوردند، اعلام مي‌دارد. بديهي است حضور پررنگ شما مردم موجبات افزايش وحدت و امنيت ملي، با افزايش مشاركت در تعيين سرنوشت‌تان را فراهم كرد.
اميد است كه نمايندگان منتخب مردم در هر دو حوزه مجلس و خبرگان، براي تحقق اهداف والاي اين ملت بزرگ و فهيم و تامين حقوق تك‌تك حقوق افراد اين مرز و بوم، گام‌هاي بعدي را محكم‌تر در جهت هرچه بهتر محقق شدن- نظام مردمسالاري ديني- بردارند. ضمن گراميداشت ايام عزاداري دخت گرانقدر پيامبر اسلام‌(ص)، ‌حضرت فاطمه زهرا(س)، ‌شوراي عالي سياستگذاري انتخاباتي اصلاح‌طلبان، با تشكر از عموم مردم خوب و فهيم، درخواست مي‌كند به جهت رعايت شؤون اسلامي از برگزاري هرگونه جشن و سرور خودداري فرمايند. باشد تا جشن پيروزي نهايي را پس از برگزاري مرحله دوم انتخابات در حوزه‌هايي كه رقابت‌هاي انتخاباتي به دور دوم كشيده شده است، با حضور همه هموطنان در سراسر كشور برگزار كنيم؛ ‌ان‌شاءالله.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون