• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3479 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۱ اسفند

خبر كوتاه

نجات گروگان در كمتر از يك ساعت
ميزان| پليس جيرفت مردي را پس از يك ساعت از دست آدم ربا نجات داد.
سرهنگ مهريار سعيدي، فرمانده انتظامي شهرستان جيرفت گفت: در پي تماس تلفني شهروندي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر اينكه فردي مسلح با سر و صورت پوشانده اقدام به ربودن راننده يك دستگاه خودرو كرده است، بلافاصله موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت. وي افزود: ماموران كلانتري در كوتاه‌ترين زمان ممكن خود را به محل رساندند و در اين لحظه فرد گروگانگير از قسمت صندلي عقب با تهديد راننده خودرو با اسلحه وي را مجبور كرد كه بر سرعت خود اضافه كند. به همين دليل ماموران ضمن كنترل همه مسير‌هاي خروجي، اقدام به تعقيب خودرو كردند. به گفته سرهنگ سعيدي، آدم‌ربا، راننده را تهديد كرد كه به مسير خود در معابر پررفت و آمد شهر ادامه دهد اما سرانجام با اقدام به موقع ماموران دستگير شد. فرمانده انتظامي جيرفت با اشاره به آزادي گروگان، انگيزه آدم‌ربا را اخاذي اعلام كرد و از انتقال او به كلانتري خبر داد.

آزادي 16 مددجوي ندامتگاه ورامين
ايسنا| ۱۶ مددجوي ندامتگاه ورامين به زودي آزاد مي‌شوند. دادستان عمومي و انقلاب قرچك و مدير ندامتگاه ورامين پس از تشكيل جلسه و بررسي پرونده‌هاي قضايي مددجويان دستور آزادي 16 مددجو را صادر كردند.

كشف سه تن موادمخدر در مرزهاي كشور
ايرنا| جانشين فرماندهي مرزباني ناجا از كشف سه تن انواع مواد مخدر طي 13 درگيري مسلحانه با اشرار و سوداگران مرگ در بهمن امسال خبرداد. سردار محمدكاظم تقوي گفت: در اين عمليات‌ها شش شرور كشته و 19 قاچاقچي نيز دستگير شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون