• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3491 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۷ اسفند

مرور/ ميوه‌هاي قاچاق هنوز در بازار هستند

    3 اسفند: وزير جهاد كشاورزي درباره پرونده ميوه‌هاي قاچاق موجود در بازار ميوه و تربار گفت: «قاچاق سازمان يافته تحت عنوان ترانزيت صورت گرفته است، كانتينرهاي ترانزيتي كه پلمب شده بودند پس از ورود به كشور در اين كانتينرها به همراه پلمب و با جرثقيل برداشته شده و ميوه‌ها تخليه و مجددا درب اين كانتينرها نصب شده است. اگر در ميادين ميوه و تر‌بار يا ديگر مراكز عرضه ميوه‌هاي قاچاق وجود داشته باشد، بايد با آنها برخورد شود و اجازه توزيع آن داده نشود.»
    19 اسفند: صبح امروز با حضور مسوولان سازمان جمع‌آوري و فروش اموال تمليكي، ستاد مبارزه با قاچاق كالا و برخي مسوولان وزارت كشاورزي 31 تن ميوه قاچاق كه در حدود 10 روز اخير كشف شده بود، امحا شد.
و امروز
با وجود امحاي 31 تن ميوه قاچاق و نظارت بازرسان در ميادين ميوه و تربار براي جلوگيري از فروش ميوه‌هاي قاچاق، رييس اتحاديه بارفروشان اعلام كرد: «همچنان به وفور شاهد فروش اين ميوه‌ها در مغازه‌ها و خرده‌فروشي‌هاي سطح شهر هستيم و مراكز اصلي دپوي اين ميوه‌ها شناسايي و معرفي نشده‌اند. ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز عنوان مي‌كند كه برخي از اين ميوه‌ها در انبارها و سردخانه‌هاي اطراف تهران دپو شده است.»

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون