• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3493 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۵ فروردين

خبر كوتاه

ديه 2/1 ميلياردي
 به جاي قصاص اسيدپاش
فارس| داوود روشنايي، مردي كه 10 سال پيش قرباني اسيدپاشي شده و چندي پيش از قصاص متهم رضايت داده بود، از تعيين ديه يك ميليارد و دويست ميليون توماني براي پرونده‌اش خبر داد. روشنايي گفته اين مبلغ از سوي خانواده متهم به حساب دادگستري استان تهران واريز شده و با مراجعه‌ام به دادگستري و ارايه مدارك، اين مبلغ به من داده خواهد شد. 11:30 ظهر دوم آبان 84 در حوالي محله مجيديه جواني ناشناس پس از تعقيب داوود روشنايي، جلوي او را گرفت و ظرف حاوي اسيد را روي صورتش پاشيد.

آخرين وضعيت
پسر جنجالي تلگرامي
تسنيم| رييس پليس فتاي ناجا با اشاره به آزادي جوان موسوم به «پسر جنجالي تلگرام» با قرار وثيقه، آخرين وضعيت رسيدگي به پرونده او را اعلام كرد. سردار كمال هاديان‌فر با بيان آخرين وضعيت رسيدگي به پرونده متهم كه انتشار عكس‌هايش با تعدادي از دختران در شبكه‌هاي اجتماعي خبرساز شده بود، گفت: در تحقيقات انجام گرفته مشخص شد جواني كه تحت عنوان پسر جنجالي تلگرام در رسانه‌ها معروف شده بود، تخلفاتي را انجام داده است و شواهد و قراين نشان مي‌دهد كه وي شخصا بخشي از اين اطلاعات جنجال‌آفرين را منتشر كرده است. با توجه به اسناد و مدارك به دست آمده اين جوان به ‌انگيزه بزرگنمايي، اقدام به انتشار اين مطالب و اطلاعات كرده بود. به گفته سردار هاديان‌فر متهم تا پيش از عيد در بازداشت به سر مي‌برد ولي پيش از آغاز سال نو با قرار وثيقه مناسب آزاد شد.

مرگ پسر پنج ساله
 با اصابت لوله تانك
ايرنا| اصابت لوله تانك به جاي مانده از دوران دفاع مقدس در منطقه مرزي سومار به سر يك پسر بچه پنج ساله منجر به مرگ وي شد. سرهنگ عنايت فلاحي، رييس پليس قصرشيرين گفت: سيزدهم فروردين، اين پسربچه اهل ايلام كه به اتفاق خانواده خود براي گردش به سومار آمده بودند، هنگام بازي لوله تانك بر سر وي افتاد و ضربه مغزي شد كه با وجود تلاش پزشكان در بيمارستان فوت كرد. او به خانواده‌ها هشدار داد تا در تمام لحظه‌ها مراقب فرزندان خود به ويژه خردسالان باشند و آنها را در حين بازي كردن به حال خود رها نكنند تا شاهد چنين حوادث ناگواري نباشيم.

مرگ افسر پليس راه
در سانحه رانندگي
ايسنا| رييس پليس راه خراسان‌شمالي گفت: در برخورد چهار دستگاه خودرو با يكديگر در محور جوزك به جنگل گلستان، يك افسر پليس راه جان خود را از دست داد. سرهنگ عليرضا حسين‌زاده گفت: ساعت 22:30 جمعه يك دستگاه اتوبوس ولوو با يك دستگاه خودروي مگان متعلق به پليس راه چمن بيد و دو دستگاه سواري پرايد در كيلومتر چهار محور جوزك - جنگل گلستان با يكديگر برخورد كرده كه بلافاصله ماموران پليس راه چمن بيد جهت بررسي موضوع در محل حادثه حاضر شدند. وي ادامه داد: در اين سانحه راننده سواري مگان به هويت ستوان سوم «حسن يزداني» افسر پليس راه چمن بيد به علت شدت جراحات وارده ناشي از تصادف، بلافاصله فوت كرده و يك سرباز وظيفه به همراه يكي از دانشجويان دانشگاه علوم انتظامي امين نيز مجروح شدند. در اين سانحه دو نفر از سرنشينان يكي از خودروهاي پرايد نيز مجروح و به بيمارستان منتقل شدند.

غرق شدن كودك 11ساله در رودخانه
ايرنا| رييس جمعيت هلال احمر كنگاور از غرق شدن كودك 11 ساله در رودخانه گاماسياب بخش آران خبر داد و گفت: ساعت 12 ظهر سيزدهم فروردين پسري 11 ساله هنگام بازي به درون رودخانه گاماسياب افتاد و غرق شد. به گفته علي‌اكبر جمالي تلاش نيروهاي امدادي براي كشف پيكر متوفي همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون