• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۹ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3499 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۲ فروردين

تشكل‌ها

آغاز خريد تضميني گندم|خريد تضميني گندم به عنوان استراتژيك‌ترين محصول كشاورزي در سال جاري آغاز شده كه به گفته معاون وزير جهاد كشاورزي با افزايش 25 درصدي توليد، ميزان خريد نيز به 10 ميليون تن افزايش مي‌يابد. علي قنبري، مديرعامل شركت بازرگاني دولتي اظهار كرد: خريد تضميني گندم در برخي از شهرستان‌هاي مناطق گرمسيري مانند سيستان و بلوچستان و فارس آغاز شده است كه پيش‌بيني مي‌شود امسال وضعيت بسيار مناسبي در خريد تضميني اين محصول استراتژيك داشته باشيم .

تلاش پاكستاني‌ها براي افزايش صادرات برنج به ايران | بازرگانان پاكستاني به دنبال افزايش حداقل 30 درصدي صادرات برنج باسماتي معطر به ايران هستند و در همين راستا يك هيات پاكستاني اواخر ماه جاري براي بهره‌برداري از فرصت‌هايي كه با برداشته شدن تحريم‌هاي بين‌المللي به وجود آمده است به تهران سفر خواهد كرد. محمد شفيق، رييس هيات‌مديره انجمن صادر‌كنندگان برنج پاكستان به نيوز اينترنشنال اظهار كرد: ما انتظار داريم صادرات‌مان حداكثر به 20 تا 30 درصد برسد و تلاش‌ها از سوي دو طرف براي حل مشكلات موجود در جريان است.

جمع‌آوري گارانتي‌هاي غيرمجازو تقلبي | رييس اتحاديه لوازم خانگي گفت: امسال با بررسي مدارك و مجوزهاي شركت ارايه‌دهنده خدمات پس از فروش، گارانتي‌هاي غيرمجاز را از سطح بازار لوازم خانگي جمع‌آوري مي‌كنيم. محمد طحان‌پور در مورد فعاليت‌هاي گارانتي‌هاي متفرقه اين گونه توضيح مي‌دهد كه برخي از فروشندگان خود مستقيم به صورت موازي از كشورهايي همچون امارات و از طريق گمركات رسمي لوازم خانگي را وارد مي‌كنند كه حق و حقوق دولت را هم مي‌پردازند اما از آنجايي كه اين كالا به طور موازي وارد شده گارانتي كه روي كالا در نظر مي‌گيرند مربوط به يك شركت متفرقه است كه نحوه خدمات‌رساني آن مشخص نيست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون