• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3141 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۸ دي

دادستان تهران: تعداد حوادث اسيدپاشي تهران نگران‌كننده نيست

ايرنا| دادستان تهران گفت: پرونده‌هاي اسيدپاشي در دادسراي جنايي در حال رسيدگي است و به طور جدي به اين پرونده‌ها خواهيم پرداخت.
عباس جعفري دولت‌آبادي، دادستان تهران با تاكيد بر اينكه با متهمان اسيدپاشي با قاطعيت و اشد مجازات برخورد مي‌كنيم، گفت: همه عاملان حوادث اسيدپاشي به جز حادثه اصفهان دستگير شده‌اند. جعفري دولت‌آبادي در ارتباط با اينكه آيا اسيد پاشي جرم محسوب مي‌شود و چه برخوردي با عامل يا عاملان خواهيد داشت؟ افزود: صراحتا اعلام مي‌كنم اسيدپاشي جرم است و برخورد با اين جرم و مجرمان آن قطعي خواهد بود. دادستان تهران تاكيد كرد: پرونده‌هاي اسيدپاشي در دادسراي جنايي در حال رسيدگي است و به طور جدي به اين پرونده‌ها خواهيم پرداخت. جعفري دولت‌آبادي در عين حال افزود: تعداد حوادث اسيدپاشي كه در تهران رخ داده است نگران كننده نيست و مردم مطمئن باشند اقدامات لازم در اين خصوص صورت خواهد گرفت.
 وي همچنين گفت: حادثه اخير تهران نيز در حال بررسي است و با اشد مجازات با متهمان برخورد خواهد شد. آخرين حادثه اسيدپاشي تهران پنجشنبه شب در خيابان هفت چنار اتفاق افتاد كه اسيدپاشي روي راننده يك وانت بار از سوي دو راكب موتورسوار صورت گرفته بود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون