• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3509 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۴ ارديبهشت

كانديداهاي رياست فوتبال چه گفتند؟

عزيز محمدي| بايد جوري برنامه‌ريزي كنيم كه تيم ملي كشورمان مثل ژاپن به راحتي به جام جهاني صعود كند و حتي به مرحله دوم برود. از نظر اقتصادي و باشگاه‌داري بايد طوري برنامه‌ريزي كنيم كه باشگاه‌ها بدون اتكا به دولت روي پاي خودشان بايستند و بتوانند درآمدزايي كنند. بايد برنامه‌محور باشيم و براساس قوانين جهاني فيفا كار را پيش ببريم. ما بايد فوتبال را پاك و شفاف اداره كنيم و براساس شايسته‌‌سالاري برنامه‌هاي خود را پيش ببريم.
مصطفي آجرلو|اگر ما فوتبال را به يك قطار تشبيه كنيم به نظر مي‌رسد فوتبال روي ريل توسعه قرار دارد. البته فوتبال و ليگ ما به اندازه تيم ملي در ريل توسعه قرار نگرفته است.  74 راي كساني كه در انتخابات فدراسيون فوتبال شركت خواهند كرد بايد به كسي داده شود كه به اين فوتبال خدمت كند. البته دغدغه من تعامل دولت و نگاه ويژه وزارت به فوتبال است چرا كه اين دو در كنار هم و با تعامل مي‌توانند فوتبال را به جايگاه اصلي خود برسانند.  بايد به فوتبال مانند تجارتخانه و بنگاه اقتصادي نگاه كرد. نمي‌شود از دولت پول گرفت اما خواسته‌هاي آنها را برآورده نكرد.
مهدي تاج| من 8 سال در فدراسيون هستم و دغدغه اول فدراسيون را مسائل اقتصادي مي‌دانم. ما با دوستان و دست‌اندركاراني كه در حال حاضر در فدراسيون كار مي‌كنيم برنامه‌هاي كاملي را آماده‌ كرديم و خدمت وزير داديم تا يك سازمان اقتصادي منظم و درآمدزا را در فوتبال داشته باشيم.  در جلسه‌اي كه با وزير ورزش داشتيم از كي‌روش حمايت كرد و گفت ما خواهان ماندن او در تيم ملي هستيم و هر كاري كه از دست‌مان برآيد انجام مي‌دهيم. در حال حاضر تعامل خوبي بين تيم ملي و باشگاه‌ها وجود دارد و اين در مجموع به نفع خانواده فوتبال است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون