• ۱۴۰۳ جمعه ۲ آذر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
بانک ملی صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3527 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ ارديبهشت

رتبه‌هاي برتر تبليغات بانكي كشور مشخص شد

در نظرسنجي موثرترين فعاليت‌هاي تبليغاتي بانك‌ها، بانك گردشگري عنوان اول و بعد از آن به ترتيب بانك‌هاي سامان، شهر و ملت رتبه‌هاي دوم تا چهارم را كسب كردند. به گزارش ايسنا، در اين نظرسنجي كه از ۲۷ فروردين تا ۱۰ ارديبهشت امسال توسط سايت دنياي تبليغات، رسانه تخصصي تبليغات و برند ايران برگزار شد، بانك گردشگري موفق شد موثرترين تبليغات را در اين نظرسنجي عمومي داشته باشد. گفتني است بانك گردشگري طي چند سال گذشته با استفاده از ايده‌هاي نوين و خلاقانه توانسته شكل تازه‌اي از تبليغات را از نظر اثرگذاري مردمي با رعايت طراحي محصول و خدمات، همراه با دقت در زيبايي بصري توام با سادگي طرح به اجرا بگذارد. «مهدي اسدي» مدير امور روابط عمومي بانك گردشگري در اين باره گفت: خوشبختانه سياستگذاري تبليغاتي در اين بانك از ابتدا به نحوي صورت پذيرفته كه بتوان از تجارب و اثربخشي خدمات در يك كمپين براي ديگر كمپين‌ها بهره برد و اين مهم با تاسيس شركت هم‌وطا از شركت‌هاي وابسته به اين بانك به‌گونه‌اي پيش رفت كه دانش كسب شده در تبليغات بانكي به شكلي هدفمند و بر پايه استانداردها و خرد جمعي پايه‌ريزي و اجرا شود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون