• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3528 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۷ ارديبهشت

كلوني عليه ترامپ

دشمن شماره يك اين روزهاي جرج كلوني، دونالد ترامپ است؛ كانديداي رياست‌جمهوري امريكا كه در سخنراني‌هايش آزادانه به همه اتهام مي‌زند و حرف‌هايش از نظر كلوني خنده‌دار و ديوانه‌وار است.
كلوني سال گذشته واژه‌هاي «خنده‌دار» و «ديوانه‌وار» را به ترامپ و صحبت‌هايش نسبت داده بود و گفته بود: «تاريخ به ترامپ مي‌خندد» و دو روز پيش هم در مقابله با حرف‌هاي ضد اسلام، زنان و مهاجران ترامپ، بارديگر موضع گرفت و گفت: «مسلمان ترس ندارد. ما از مسلمانان، مهاجران و زنان نمي‌ترسيم».
كلوني با اين حرف‌ها و البته كمك يك ميليون‌ دلاري به ستاد هيلاري كلينتون، رقيب سياسي ترامپ، باعث شد تا آتش دشمني ترامپ عليه خودش را شعله‌ور كند و اين كانديدا، حرف‌ها و سخنراني‌هاي انتخاباتي را رها كند و در آخرين سخنراني‌اش براي او خط و نشان بكشد، بازيگري‌اش را زير سوال ببرد و بگويد: «كلوني حداقل درباره بالا رفتن نرخ تماشاگران برنامه‌ها به دليل حضور من حق دارد كه البته خبر خوبي هم هست. اما درباره به چالش نكشيدن سياست‌هاي من حق با او نيست. سخت‌ترين پرسش‌ها را از من پرسيدند. در حالي كه مدام دنبال مچ‌گيري بودند» تا دعواهاي انتخاباتي ترامپ و حرف‌هاي عجيب و غريبش در سطح يك كل‌كل جهاني با جرج كلوني پيش برود؛ ستاره‌اي كه طرفداران بسيار زيادي دارد و با لبخند مخصوصش همچنان معتقد است كه ترامپ حرف‌هاي خنده‌داري مي‌زند و مطمئن است كه رييس‌جمهور نمي‌شود.
كلوني پيش از واكنش نشان دادن به ترامپ و صحبت‌ها و نظرهايش،  در اتفاق‌هاي مختلف ثابت كرده بود كه ستاره‌اي نيست كه حواسش به جهان اطراف نباشد و دغدغه‌اي هم نداشته باشد، اما تا امروز اين‌چنين وارد ميدان مبارزه با يك چهره سياسي نشده بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون