• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3542 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ خرداد

ويژه

بانك‌پاسارگاد در محور سازماني، برتر شناخته‌ شد

 بانك پاسارگاد موفق شد در نخستين همايش مسووليت‌پذيري اجتماعي بنگاه‌هاي اقتصادي، به عنوان يكي از سازمان‌هاي داراي تجربه برتر در زمينه مسووليت‌هاي اجتماعي معرفي و مورد تقدير قرار گيرد. به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، اين بانك در محور «سازماني»، به سبب ارايه گزارش مسووليت اجتماعي براي سه سال متوالي و بيان اهم برنامه‌ها، فعاليت‌ها و موضوعات اساسي انجام شده، به عنوان سازمان برتر معرفي و لوح تقدير و تنديس اين همايش را دريافت كرد.

 

تجليل از مشتريان بانك آينده

در راستاي اصل ارزش‌آفريني براي مشتريان و همچنين رعايت الزامات شعب فاخر بانك آينده، با حضور روسا و جمعي از مشتريان شعب پيروزي، صد دستگاه، ابوذر و فلكه دوم نيروي هوايي، از آقاي محمد مطلبي مشتري وفادار و ماندگار شعبه پيروزي، صد دستگاه، تجليل و قدرداني به‌عمل آمد. در اين مراسم كه با حضور آقاي دكتر شاكري عضو هيات‌مديره و جمعي از مديران و روساي ادارات، برگزار شد، از تعدادي مشتريان وفادار سه شعبه ياد شده نيز تقدير به عمل آمد.

بازديد جهانگيري از كارخانجات سام الكترونيك

معاون اول رييس‌جمهور، روز سه شنبه 11/3/95 به‌صورت سرزده از كارخانجات سام الكترونيك بازديد كرد. طي اين بازديد مهندس اسحاق جهانگيري كه خود سابقه مديريت صنعتي در بالاترين رده‌ها را دارد، ضمن بررسي روند و مدل‌هاي توليدي، گزارشاتي مبني بر افزايش توليد طي سال جاري و سرمايه‌گذاري براي افزايش توليدات را از مديرعامل اين شركت دريافت كرد. براساس گزارشات ارايه شده، اين شركت تمام مساعي خود را در راه بومي‌سازي گام به گام توليدات همزمان با انتقال تكنولوژي از سامسونگ الكترونيك به عنوان بزرگ‌ترين شركت الكترونيك جهان به‌كار بسته است. تمركز اصلي سام الكترونيك توليد همزمان با ساير كشورهاي جهان و دسترسي به بازارهاي صادراتي با حمايت سامسونگ الكترونيك است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون