• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3547 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ خرداد

رمضان زاده:

حضور احمدي‌نژاد در انتخابات، امكان پاسخگويي او را فراهم مي‌كند

عبدالله رمضان‌زاده، سخنگوي دولت اصلاحات و از فعالان سرشناس جريان اصلاحات پيش بيني كرده كه محمود احمدي‌نژاد ديگر جرات ورود به عرصه انتخابات را نخواهد داشت. اين فعال سياسي اصلاح‌طلب هرچند علاقه‌مند است كه احمدي‌نژاد وارد انتخابات شود، چرا كه تنها در اين صورت است كه امكان پاسخگويي او فراهم مي‌شود. رمضان‌زاده كه با ايلنا گفت‌وگو كرده همچنين به طرح تندروها براي يك دوره‌اي كردن دولت روحاني اشاره كرده و گفته است: افراطيوني كه هيچ گزينه‌اي براي عرضه به مردم ندارند، شروع به تبليغات منفي در مورد تك‌دوره‌اي بودن دولت آقاي روحاني كرده‌اند؛ اين در حالي است كه نه‌تنها من بلكه بسياري از سياسيون بر اين تحليل هستند كه روحاني در دوره بعد هم رييس‌جمهور ايران خواهد بود.
براي آقاي روحاني در حال حاضر رقيب سياسي نمي‌بينم
رمضان‌زاده در پاسخ به اين سوال كه مهم‌ترين رقيب روحاني را براي سال ۹۶ چه كساني مي‌دانيد، يادآور شد: معتقدم مهم‌ترين رقيب روحاني تيم اقتصادي دولت است كه در بسياري موارد به ضرر روحاني عمل مي‌كند و آقاي روحاني حتما بايد تجديدنظري در اين تيم داشته باشد. واقعا براي آقاي روحاني در حال حاضر رقيب سياسي نمي‌بينم.
رمضان‌زاده در مورد آرايش سياسي طيف احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: از آمدن چهره‌اي مثل احمدي‌نژاد در عرصه رقابت استقبال مي‌كنم بالاخره او تا به امروز پاسخگوي تخلفات خود و دولت‌هاي نهم و دهم نبوده است و با كانديداتوري و حضور در عرصه رقابت امكان اين پاسخگويي فراهم خواهد شد و اين بهترين فرصت براي ملت است كه ديگر از چنين افرادي رودست نخورند. با همه اينها شخصا معتقدم كه احمدي‌نژاد ديگر در عرصه انتخابات ورود نمي‌كند.
تغيير در كابينه ضروري است
اين فعال سياسي اصلاح‌طلب در مورد ضرورت تغيير در كابينه و بدنه مديريتي دولت گفت: معتقدم كه ضروري است دولت در فرصت باقي‌مانده تغيير جدي در كابينه خود ايجاد كند. در مورد استانداران و فرمانداران هم در برخي موارد حتما نيازمند تغيير هستيم تا شاهد عملياتي‌تر شدن سياست‌هاي دولت روحاني باشيم. در اين ميان ضرورت اوليه تجديدنظر در تيم اقتصادي دولت است.
سخنگوي دولت، سيدمحمد خاتمي در مورد فعاليت تيم رسانه‌اي دولت عنوان كرد: اينكه تيم رسانه‌اي دولت كم‌كار است، واقعيتي است كه نمي‌توان آن را انكار كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون