• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3548 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۲۲ خرداد

هفته‌هاي راكد طلا

روند تقاضا در بازار سكه و طلا در هفته گذشته كاهشي بود كه عمده دليل آن مصادف بودن با ماه مبارك رمضان است. در حالي كه اواسط هفته گذشته قيمت‌ها روند نزولي پيدا كرده بود، مجددا از چهارشنبه، قيمت جهاني طلا با افزايش هشت دلاري به ۱۲۵۴ دلار به ازاي هر اونس طلا رسيد. در حالي كه قيمت سكه به زير يك ميليون تومان كاهش يافته بود، مجددا در روز چهارشنبه از يك ميليون و ۲۰۰۰ تومان به يك ميليون و ۱۰ هزار تومان افزايش يافت. وضعيت بازار سكه و طلا در چند روز هفته گذشته با افت دادو‌ستد مواجه بود و اين مساله به دليل آغاز ماه مبارك رمضان بود. اين موضوع باعث شد تقاضا در بازار براي خريد و فروش سكه و طلا كاهش يابد. كارشناسان پيش‌بيني مي‌كنند در هفته بعد نيز اين روند ادامه داشته باشد و با كاهش تقاضا روبه‌رو باشيم.
در بازار تهران در آخرين روز هفته گذشته سكه بهار آزادي يك ميليون و 17 هزار تومان و سكه امامي يك ميليون و
18 هزار و 700 تومان بود كه به اين ترتيب با افزايش 3500 توماني و 1850 توماني همراه شد. همچنين نيم‌سكه بهار آزادي با ۲۵۰۰ تومان افزايش 509 هزار تومان، ربع سكه با ۱۰۰۰ تومان رشد ۲۷۴هزار تومان و سكه گرمي با 500 تومان كاهش 180 هزار تومان داد و ستد شد.
براساس اين گزارش، نرخ هر دلار امريكا 3469 تومان و همچنين هر يورو 3951 تومان برد. هر اونس طلا در بازارهاي جهاني با 21 صدم درصد كاهش نسبت به روز گذشته 1259 دلار و 20 سنت خريد و فروش شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون