• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3548 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۲۲ خرداد

متهم در صحنه بازسازي:

مقتول به خواهرم تعرض كرده بود

اعتماد| پسري كه متهم است مردي جوان را به قتل رسانده و جسدش را به آتش كشيده است، انگيزه خود را تعرض مقتول به خواهرش اعلام كرد و گفت كه از كار خود پشيمان نيست.  متهم پسري 26 ساله است كه چندي پيش مقتول را با همكاري نامزدش، به شهركي در حاشيه تهران كشاند و با شليك گلوله از پاي درآورد. او در حاشيه صحنه بازسازي جرم درباره روز حادثه به ميزان گفت: «يك روز به خانه آمدم و ديدم خواهرم ناراحت است و گريه مي‌كند، وقتي دليلش را پرسيدم گفت با پسري دوست شدم و او به من قول ازدواج داده بود، يك روز به بهانه صحبت كردن و گردش من را به خارج از شهر برد و مورد تعرض قرار داد. از آن روز تلفن همراهش را خاموش كرده. وقتي اين موضوع را از خواهرم شنيدم، خيلي عصباني شدم و تصميم گرفتم از آن پسر انتقام بگيرم.» متهم كه مدرسه را در مقطع پنجم ابتدايي ترك كرده، نقشه قتل را با همكاري نامزد خود عملي كرد. او ادامه داد: «مقتول نامردي كرد. خواهرم را اذيت كرده بود. اول قول ازدواج داده بود و بعد از اذيت و آزار گم و گور شد. وقتي تصميم قتلش را گرفتم، نامزدم را در جريان موضوع گذاشتم و از او كمك خواستم. قرار بود او با مقتول تماس بگيرد و با هم دوست شوند. اول مقتول شك كرده بود و جواب تماس‌ها را نمي‌داد اما بعد از مدتي نامزدم توانست با او دوست شود. سرانجام يك روز نامزدم به بهانه گردش، مقتول را به شهرك‌هاي حاشيه شهر كشاند و من هم با اسلحه‌اي كه از قبل آماده كرده بودم به محل رفتم و او را با يك گلوله كشتم. » متهم پس از كشتن مقتول، «براي اينكه كسي متوجه ماجرا نشود» جسد را در ماشين گذاشت، به بيرون از شهرك برد و پس از انداختن در يك گودال، به آتش كشيد.  اما اين ماجرا به همين جا ختم نشد. خواهر متهم دو روز پس از باخبر شدن از قتل، با خوردن قرص خودكشي كرد اما پس از انتقال به بيمارستان از مرگ حتمي نجات يافت.  در اين پرونده، نامزد متهم نيز دست داشته اما متهم مدعي است كه او هيچ چيزي از قتل نمي‌دانست و چون او را دوست داشت، همكاري كرد. متهم گفت: «نامزدم از هيچ چيز خبر نداشت، فكر مي‌كرد فقط مي‌خواهم انتقام بگيرم و مقتول را كمي‌ اذيت كنم. چون نامزدم بود و مرا دوست داشت به من اعتماد كرد. نمي‌خواست ناراحتي‌ام را ببيند و مي‌خواست هميشه همراهم باشد. ما قرار بود با هم زندگي كنيم.» متهم 26 ساله از كار خود پشيمان نيست. او مرگ را حق مقتول دانست و با بيان اينكه براي حفظ آبروي خانواده‌اش دست به قتل زده است، افزود: «مقتول نامردي كرد و حقش بود بميرد، براي حفظ آبروي خانواده‌ام حاضرم هر مجازاتي حتي قصاص را تحمل كنم. يك‌بار در آگاهي خانواده‌ام و نامزدم را ديدم، خيلي ناراحت و نگران بودند. قرار بود به عروسي‌ام بيايند و زندگي مشتركم را جشن بگيرند كه اين اتفاق افتاد. » متهم پس از بازسازي صحنه جرم به زندان منتقل شد تا پس از صدور كيفرخواست، در اختيار دادگاه كيفري تهران قرار گيرد.

 

قتل معلم كهنوجي در نزاع

ايرنا| يك معلم كهنوجي روز چهارشنبه هفته گذشته در يك نزاع طايفه‌اي به قتل رسيد. رييس دادگستري شهرستان كهنوج گفت: اين معلم كه حمزه شهبازي نام دارد در يك نزاع طايفه‌اي در شهرستان كهنوج به قتل رسيد. پليس قاتل را كمتر از 24 ساعت بعد در شهرستان جيرفت دستگير كرد و تحويل مقامات قضايي داد. قاتل اين معلم كهنوجي كه اهل شهرستان قلعه گنج در جنوب استان كرمان است به خاطر انتقامجويي او را به قتل رسانده است. اين نزاع و انتقامجويي به دليل درگيري بين طوايف ميركي و ميرزايي حوزه شهرستان قلعه‌گنج كه سال 93 پيش آمده بود، روي داده است.


آتش، جان راننده را گرفت

125| واژگوني نيسان و آتش گرفتن آن در جاده مخصوص كرج، مرگ فجيع راننده را رقم زد. شهرام كريمي، افسر آماده منطقه يك عمليات آتش‌نشاني گفت: «يك دستگاه خودرو وانت حمل غذا در جاده مخصوص كرج به سمت تهران حركت مي‌كرد كه به علت نامعلومي به يك طرف و به سمت راننده واژگون شد و آتش گرفت.» او با اشاره به گرفتار شدن راننده در داخل خودرو، اضافه كرد: پس از حضور عوامل اورژانس به محل حادثه، فرد مصدوم مورد معاينه قرار گرفت كه مشخص شد اين شخص بر اثر سوختگي و شدت صدمات وارده جان خود را از دست داده بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون