• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3560 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۵ تير

مرور

24 خرداد: در شبكه‌هاي مجازي عكس و خبري درباره قطع 7 اصله درخت چنار قديمي در خيابان وليعصر در محدوده پايين‌تر از چهارراه وليعصر هم‌خوان شد و به فاصله كوتاهي اعتراض كاربران و فعالان محيط‌زيست را ايجاد كرد.

29 خرداد: شهردار منطقه يازده درباره قطع درختان اين منطقه توضيح داد: «با توجه به آفت برخي از درختان و به دليل اينكه ممكن بود سقوط درختان جان همشهريان تهراني را تهديد كند، نسبت به قطع اين درختان اقدام شد. اين درختان حدود ۴سال پيش خشك شده بودند و بعد از آنكه روال قانوني طي شد، نسبت به قطع آنها اقدام شد». شهردار منطقه يازده تاكيد كرد كه قطع درختان با آگاهي و دستور كميسيون ماده 7 شوراي شهر، اتفاق افتاده است.

و امروز

رييس كميته محيط زيست شوراي شهر تهران مي‌گويد كه درختان قطع شده وليعصر زنده بودند. محمد حقاني در بازديدي از خيابان وليعصر اين خبر را داد و گفت: «پياده‌راه‌سازي خيابان وليعصر سبب شده جدول‌هاي بتني در حلق درختان باشند و با كف‌سازي بستر جوي نيز مانع از رسيدن آب به درختان شدند. اين درختان در ظاهر خشك بودند و شايد حتي اگر من نيز بودم دستور قطع آن را مي‌دادم اما بررسي‌ها نشان داد كه اين درخت‌ها هنوز اميد به زندگي داشتند و در طوقه خود هنوز زنده بودند و حالا همان افرادي كه در كميسيون ماده 7 دستور قطع دادند بايد پاسخگوي اين مساله باشند».


كمبود نشريات تخصصي مربوط به كودك و نوجوان، يكي از بزرگ‌ترين مشكلات مربوط به حوزه كودك و نوجوان است. نشرياتي كه بتوانند به پدر و مادرها اطلاعات درست و جامع درباره كودكان و نوجوانان بدهند و در هر حوزه‌اي براي آنها اطلاع‌رسان باشند. اما خبر خوب اين است، شماره تازه «كودكي» روي كيوسك آمده؛ مجله‌اي كه اهالي‌اش تلاش مي‌كنند تا با اطلاعاتي درست و كامل به پدر و مادرها براي همراهي كودكان و نوجوانان خود، كمك مي‌كند. اين نشريه تحليلي و آموزشي با قيمت 6 هزار تومان روي كيوسك است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون