• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3148 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۶ دي

خبر كوتاه

 روزهاي تعيين‌كننده و حساسي پيش رو داريم

فرمانده كل سپاه در پيامي به همايش پيشكسوتان جهاد و شهادت تاكيد كرد: روزهاي تعيين‌كننده و حساسي پيش رو داريم و انقلاب اسلامي هنوز سال‌ها و ماه‌هاي تعيين‌كننده‌يي در پيش‌رو خواهد داشت. به گزارش ايسنا، پيام سردار سرلشكر محمدعلي جعفري، فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، به همايش پيشكسوتان جهاد و شهادت، قرائت شد. متن اين پيام به شرح زير است: لازم است پيشكسوتان جهاد و شهادت در همه صحنه‌ها آماده باشند. روزهاي تعيين‌كننده و حساسي پيش رو داريم و انقلاب اسلامي هنوز سال‌ها و ماه‌هاي تعيين‌كننده‌يي در پيش رو خواهد داشت. جبهه‌هاي خون‌رنگ حق عليه باطل و نيز عرصه‌هاي جهاد و سازندگي پس از آن، آينه‌يي از بروز و ظهور اخلاص و كرامت بسيجيان است؛ آنان كه به حقيقت قرآن رسيده بودند چه آنان كه به فيض شهادت نرسيدند، چه آنان كه در پرورش و بسط افكار و روحيه بسيجي و بسيجي‌گري بيرق بسيج را افراشته و حيات مي‌كنند.

 

دستگيري اعضاي يك تيم تروريستي در جنوب شرق كشور

روابط عمومي قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه از دستگيري اعضاي يك تيم تروريستي در منطقه «سرباز» در جنوب‌شرق كشور خبر داد. به گزارش ايسنا؛ با تلاش رزمندگان قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه و نيروهاي نظامي و انتظامي تحت امر اين قرارگاه و انجام كار مستمر و دقيق اطلاعاتي، يك تيم تروريستي شناسايي و در عملياتي موفق، دستگير شدند. بنا بر اين گزارش، اين تيم در گذشته در چندين اقدام كور تروريستي تعدادي معلم و نيروهاي بسيجي را در منطقه جنوب‌شرق كشور به شهادت رسانده بودند.

 

دفاعيات مهدي هاشمي پايان يافت

بيست‌وششمين جلسه رسيدگي به پرونده مهدي هاشمي صبح ديروز (دوشنبه) - 15 دي ماه - در شعبه 28 دادگاه انقلاب برگزار شد. به گزارش ايسنا، جلسه قبلي دادگاه مهدي هاشمي روز شنبه - 13 دي‌ ماه - مانند جلسات قبل به صورت غيرعلني برگزار شده بود. جلسه ديروز دادگاه حدود ساعت 9:30 صبح آغاز و حدود ساعت 12 ظهر پايان يافت. بر اساس اين گزارش، سيدمحمود عليزاده‌طباطبايي پس از پايان بيست و ششمين جلسه رسيدگي به پرونده مهدي هاشمي در جمع خبرنگاران با بيان اينكه دفاعيات مهدي هاشمي ديروز پايان يافت، گفت: جلسه بعد را به ما اعلام نكردند، ولي احتمالا جلسه ديگر آخرين جلسه دادگاه باشد. وي ادامه داد: به ما اعلام نشد كه امروز آخرين جلسه دادگاه هست يا نه. عليزاده‌طباطبايي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا پاسخ شما به اظهارات رسايي در مجلس قرائت شد، گفت: ما پاسخ خود را به هيات رييسه مجلس تقديم كرده‌ايم و بايد هيات رييسه آن را تاييد كند تا در صحن مجلس قرائت شود. عليزاده‌طباطبايي در ادامه درباره شكايت از كاوه اشتهاردي نيز گفت: شكايت ما در شعبه دوم بازپرسي دادسراي رسانه مطرح است و احتمالا فردا (سه‌شنبه) براي پيگيري شكايت‌مان به دادسرا مي‌رويم.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون