• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3592 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱۶ مرداد

نسبت به ساير تيم‌ها يك ماه و نيم عقب هستيم

دايي: كاري نكنيد بخش خصوصي از حضور در فوتبال دلسرد شود

علي دايي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل پديده خراسان ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: «ما با توجه به شكستي كه در بازي قبل متحمل شديم، مجبوريم كه با تمام توان به ديدار پديده برويم و بازي را ببريم. ما فقط براي كسب برد به زمين مي‌رويم. متاسفانه هفته قبل بازي حساسي را باختيم، باختي كه شرايط را براي ما حساس كرده است. سعي مي‌كنيم روزبه‌روز بهتر شويم و تيم خوبي بسازيم. در فاصله اندك بين دو بازي نتوانستيم تمرينات را به خوبي پيگيري كنيم و متاسفانه يكي، دو بازيكن را به‌خاطر مصدوميت نداريم، اما سعي مي‌كنيم ان‌شاءالله فردا يك بازي خوب انجام دهيم و نخستين پيروزي فصل را به دست بياوريم»
سرمربي تيم فوتبال نفت تهران درباره شرايط تيمش هم گفت: «بچه‌ها در اين مدت خوب تلاش كردند و اميدوارم بتوانيم بابت اين تلاش‌ها مقابل تيم خوبي مثل پديده سه امتياز را بگيريم. پديده تيم خوبي است و مربي خوبي دارد. آنها در هفته اول سپاهان را در خانه‌اش شكست دادند و در هفته دوم در داربي مشهد به تساوي رسيدند، اما ما مي‌خواهيم در خانه خود با دست پر از زمين خارج شويم و سعي مي‌كنيم بازي را ببريم»
دايي در مورد اينكه چرا تيمش در هفته‌هاي گذشته نتوانسته از موقعيت‌هاي گلزني خود استفاده كند، گفت: « ما زمان اندكي را داشتيم و نسبت به ساير تيم‌ها يك ماه و نيم عقب هستيم. براي كسب انسجام لازم بايد تمرينات بيشتري را انجام دهيم. فكر مي‌كنم بعد از بازي هفته چهارم مقابل استقلال خوزستان مدت زمان تعطيلات ليگ به ما كمك خواهد كرد، البته اگر ببينيم نمي‌توانيم از اين راه مشكل گلزني را حل كنيم مهاجم جديد جذب خواهيم كرد. ما سه تا چهار جاي خالي داريم و مي‌توانيم بازيكن بگيريم. البته فعلا احتياجي به اين كار نيست و راضي هستيم. خودتان مي‌دانيد كه تيم‌ ما بد بازي نمي‌كند. ما در ديدارهاي اخير حول و حوش 10 تا 15 ضربه كرنر داشتيم و بارها ضربه كاشته نصيب‌مان شد. بايد از همين راه‌ها به گل برسيم»
سرمربي تيم فوتبال نفت تهران درباره اينكه به‌نظرتان سطح داوري به اندازه سطح تاكتيكي فوتبال رشد كرده است يا نه، پاسخ داد: «به عقيده من شما بايد در اين مورد نظر بدهيد و اين مسائل را انعكاس بدهيد. ما به‌عنوان مربي هر حرفي بزنيم جبهه‌گيري مي‌شود. بازي اول‌مان مقابل استقلال را رها كنيد، چون مشخص بود چه اتفاقاتي در آن رخ داد. در همين بازي گذشته مقابل سپاهان هم چندين صحنه ديگر وجود داشت كه در موردش بايد بحث كرد. اگر داور به سود ما پنالتي مي‌گرفت و آن را تبديل به گل مي‌كرديم شايد نوع ديگري بازي مي‌كرديم. متاسفانه نفت تهران در اين مورد دچار ضرر و زيان شده و ضربه خورده است. وقتي بخش خصوصي وارد عمل مي‌شود كاري نكنيد در فوتبال كه اين همه بدهي و نقصان دارد و از طرفي با فشار فدراسيون مواجه است، مالكانش به‌خاطر اين مسائل دلسرد شوند. بايد به اينها كمك شود، البته اصلا و ابدا نمي‌گويم به سود ما سوت بزنند، ولي برخي سوت‌ها كاملا به ضرر ما بوده كه ان‌شاءالله اين موضوع هم درست شود.» اين مربي در خصوص اتفاقاتي كه هفته قبل در باشگاه نفت رخ داد و طلبكاران گذشته براي دريافت مطالبات‌شان به اعتراض روي آوردند، تصريح كرد: «متاسفانه همه جا چنين مسائلي را داريم. باشگاه با مالك خصوصي و به تازگي وارد ليگ شده كه بايد به آنها وقت بدهيم و همكاري كنيم تا مشكلات حل شود. هيچ كجا با داد و فرياد و دعوا كسي به جايي نرسيده است. بايد روندي را پيگيري كنيم كه تاثير خوبي بگذارد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون