• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3610 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۶ شهريور

رييس شوراي اسلامي شهر قم:

نقش بي‌بديل بانك شهر در موفقيت پروژه‌هاي عمراني شهري

 

رييس شوراي اسلامي شهر قم گفت: حمايت‌هاي بانك شهر در به سرانجام رسيدن پروژه‌هاي عمراني شهر قم نقش بسياري موثري داشته است. به گزارش مركز ارتباطات و روابط‌عمومي بانك شهر، ولي‌الله بياتي، رييس شوراي اسلامي شهر قم با اشاره به وجود سالانه حدود 20ميليون زاير در قم و نياز به اجراي پروژه‌هاي خدماتي و گردشگري اظهار كرد: شهرداري‌ها، محل بسيار خوبي براي تامين بسياري از منابع بانكي هستند و تاسيس بانك شهر در اين زمينه اقدام بسيار خوبي بود.
بياتي با تاكيد بر اهميت تعامل شهرداري كلانشهرها با بانك شهر تصريح كرد: اين بانك مي‌تواند پشتيبان خوبي در اجراي پروژه‌هاي عمراني براي شهرداري‌ها باشد و در شهر قم با حمايت بانك شهر همه پروژه‌ها فعال هستند. وي با اشاره به استفاده از تسهيلات بانك شهر براي پيشبرد پروژه‌هاي عمراني گفت: سال 93 پروژه متروي قم به طول 7/14كيلومتر به دليل مشكلات مالي در آستانه تعطيلي بود كه با ارايه تسهيلات 500ميليارد ريالي بانك شهر اجراي اين پروژه با سرعت ادامه يافت. بياتي با بيان اينكه تعامل بانك شهر و شهرداري، امكان كسب موفقيت‌ها را بيشتر مي‌كند، افزود: در دو سال اخير پورزرندي و اعضاي هيات‌مديره اين بانك سفرهاي متعددي به اين شهر داشتند و بسياري از مشكلات در اين جلسات مطرح و پيگيري شد و قطعا اين تعامل مي‌تواند همواره گسترش يابد.
بياتي در ادامه با اشاره به استقبال شهروندان استان قم از پيشخوان‌هاي شهرنت بانك شهر گفت: با توجه به اين استقبال سعي كرديم مكان‌هاي بسيار مناسبي براي استقرار شهرنت‌ها اختصاص دهيم تا هم مديريت شهري و هم شهروندان از آن منتفع شوند. وي، نقش بانك شهر را در به سرانجام رسيدن پروژه‌ها بسيار مثبت ارزيابي كرد و گفت: با توجه به اطلاعاتي كه از دستگاه‌هاي مختلف نظارتي دريافت مي‌شود، رضايتمندي و تعامل خوبي بين مردم و مديريت شهري وجود دارد كه بخش عمده‌اي از اين رضايت به دليل كمك‌هاي بانك شهر است. بياتي، ثبات مديريت در بانك شهر را از دلايل عمده موفقيت در اين بانك و سبب‌ساز ارتقاي آن دانست و افزود: اين بانك، بانك شهروندان است و بانك شهر متصل به خدماتي است كه شهرداري‌ها به شهروندان مي‌دهد و مي‌تواند با برنامه‌ريزي بلندمدت به رتبه اول و دوم در جمع بانك‌هاي كشور برسد.
بياتي با بيان اينكه شهرداري اين شهر از جمله سهامداران عمده بانك شهر است، افزود: اگر مردم مطمئن باشند كه شهرداري پروژه‌هاي شهري را به سرانجام مي‌رساند، به طور حتم رضايتمندي بيشتري خواهند داشت و بانك شهر با حمايت‌هاي خود مي‌تواند نقش موثري در اين زمينه داشته باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون