• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3623 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۱ شهريور

برخورد حمايتي صدا و سيما از شهرداري براي حذف خبرهاي واگذاري املاك

اعتماد| جمعه اين هفته در اقدامي تامل برانگيز صداوسيما سخنان آيت‌الله جنتي، خطيب جمعه تهران را در نمازجمعه، در مورد واگذاري املاك از سوي شهرداري به مديران شهري سانسور و پخش نكرد. رييس شوراي نگهبان گفته بود: « علاوه بر مساله فيش‌هاي حقوقي بايد با مواردي چون املاك و زمين‌هاي واگذار شده توسط شهرداري نيز برخوردي قاطع شود. »  
اما اين نخستين بار نبود كه صدا و سيما در طرفداري و حمايت از شهرداري و شهردار تهران اقدام مي‌كرد. همين هفته گذشته بود كه صدا و سيما با دعوت از «صلاحي»، مشاور شهردار تهران و پخش يكطرفه سخنان وي در مورد موضوع واگذاري املاك، باعث شد تا موجي از انتقادها به سوي اين سازمان سرازير شود؛ فرداي همان روز، تعدادي از نمايندگان شوراي شهر هم به اين موضوع و اقدام واكنش نشان دادند و آن را عوام فريبانه عنوان كردند.
حافظي، رييس كميسيون سلامت، محيط زيست و خدمات شهري شوراي شهر در اين جلسه گفت: برخلاف تاكيد دادستان كل كشور كه به رسانه‌ها تذكر داده بود از انتشار هرگونه خبر تا تعيين نتيجه بررسي‌ها در مورد واگذاري املاك شهرداري خودداري كند، گفت‌وگوي ويژه در كمال تعجب و در قالب حضور يك طرفه نماينده شهرداري به نحوي اجرا شد كه تداعي‌كننده يك رپورتاژ آگهي بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون