• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3634 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۵ مهر

افشارزاده: آقاي گودرزي! جهانيان مي‌گفت نماينده تام‌الاختيار شماست

افشارزاده در واكنش به سخنان گودرزي بيانيه اي صادر كرده كه مي خوانيد:
   ايشان در صحبت‌هاي خود گفتند افشارزاده به علت اينكه هزينه زيادي به بيت‌المال تحميل كردند از او رضايت نداشتم. من در مورد بيت‌المال و عملكرد وزارت حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارم كه لزومي ندارد در اينجا به آنها بپردازم. فقط مي‌گويم آقاي گودرزي پرداخت چندين فقره وام‌هاي چند ده ميليوني در وزارت در حالي كه كمبود بودجه را داشتيم بيت‌المال نيست؟  ايشان گفتند من 28 ميليارد تيم بستم و پرسپوليس تيم خود را با 15 ميليارد بسته. اين صحبت‌ها نشان‌دهنده علاقه گودرزي به پرسپوليس است. ليستي كه ما اعلام كرديم، حقيقت ماجرا است در حالي كه پرسپوليس بيش از 22 ميليارد خرج كرده و رقم اعلام شده رسمي پرسپوليس به سازمان ليگ 18 ميليارد است اما جالب اينجاست كه گودرزي به دليل تعصب و علاقه‌مندي بيش از حد به پرسپوليس 18 ميليارد را در مصاحبه 15 ميليارد ياد مي‌كند.
  ايشان در مورد هيات‌مديره استقلال صحبت كردند و گفته‌اند كه هيات‌مديره از قراردادها خبر نداشته. تمام مصوبات هيات‌مديره موجود است و تك تك قراردادهاي ما با بازيكنان با جهانيان هماهنگ مي‌شد. جالب است بدانيد كه يك سري از بازيكنان مانند ابراهيمي، حيدري، رحماني، اميري و... را شخص جهانيان با آنها مذاكره داشته اما حالا ادعا مي‌كنند كه ما در جريان نبوديم.
  ايشان گفته‌اند بازيكن 120 ميليوني در استقلال 900 ميليون پول گرفته است. آقاي گودرزي از شما به عنوان وكيل مدافع پرسپوليس مي‌پرسم پرسپوليس اميري 200 ميليوني (طبق اعلام آقاي قنبرزاده - مدير مورد تاييد شما -  به سازمان ليگ) را با چه هزينه‌اي قرمز پوش كرده ؟ براي اين بازيكن نزديك به دو ميليارد خرج شده و البته كه قرارداد اين بازيكن 950 ميليون تومان ثبت شده اما هرگز به 10 برابر شدن اين قيمت‌ها اشاره نمي‌كنيد؟ ايشان گفتند كه در اين بين اتفاقاتي رخ داده و افرادي در اين ميان از ارقام نجومي سود بردند ما منتظر هستيم كه اين افراد را اعلام كند و بگويند كه آيا در پرسپوليس نيز ارقام قراردادها تا چند برابر افزايش يافته، آيا افرادي سود برده اند؟ يا توضيح دهند پرونده بازيكنان اوكرايني كه در برنامه 90 نحوه ورود آنها به ايران مشخص شد، به كجا رسيد؟
  گودرزي گفته من فضايي را ساختم تا به ايشان توهين شود. آقاي وزير در ماجراي پرسپوليس و دايي نيز من بودم و افشارزاده باعث ناسزا گويي هواداران به شما شد؟ آيا در زمان اختلاف با كي روش كه مردم به شما در صفحات مجازي رييس‌جمهور ناسزا گفتند آنجا هم افشارزاده حضور داشت؟ آقاي گودرزي در ادعايي عجيب گفته‌اند پرسپوليس براي دولت هزينه نداشته است. آيا باشگاه پرسپوليس كه گفته‌ايد يك ريال هزينه براي دولت نداشته به صندوق حمايت از قهرمانان و پيشكسوتان از فصل گذشته بدهكار نيست؟ بدهكاري به اين صندوق دولتي آيا بدهكاري به بيت‌المال نيست؟
  بركناري مظلومي نظر شخصي من نبود و اعضاي هيات‌مديره به آن راي دادند. ما در تمامي عزل و نصب مربيان با نظر شخص آقاي گودرزي عمل كرديم. در بركناري مظلومي من حتي عضو هيات‌مديره نيز نبودم و اگر آقاي گودرزي انتقادي دارند به هيات‌مديره انعكاس دهند زيرا جهانيان رييس هيات‌مديره بارها مي‌گفت نماينده تام‌الاختيار وزير در استقلال است و حتي ايشان ابتدا در دفتر شخصي خويش در سعادت‌آباد با منصوريان جلسه پنهاني و محرمانه گذاشت و به وي پيشنهاد مربيگري استقلال را داد. همين رييس هيات‌مديره كه مشاور شماست بعد از باخت‌هاي منصوريان به دنبال استخدام و بازگشت فرهاد مجيدي بود.
  گودرزي جز خودش هيچ‌كس را قبول ندارد و همه را متهم مي‌كند. افشارزاده، فتح‌الله‌زاده، كفاشيان، تاج، اسلاميان، رويانيان، رحيمي، نژادفلاح، عابديني، هدايتي و... همگي بد هستند و فقط آقاي گودرزي خوب.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون