• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3634 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۵ مهر

خبر كوتاه

درخشان، رييس فدراسيون جودو شد

مجمع انتخاباتي فدراسيون جودو به دور دوم كشيد. محمد درخشان با كسب 21 راي به مدت چهار سال‌ به عنوان رييس اين فدراسيون انتخاب شد. مير اسماعيلي نيز 18 راي كسب كرد. در دور اول درخشان 18 راي و ميراسماعيلي 16 راي كسب كرده بودند بنابراين انتخابات به دور دوم كشيده شد. درخشان از سال 74 تا 86 به مدت 12 سال رياست فدراسيون جودو را بر عهده داشت. ميراسماعيلي در پايان انتخابات گفت: بي‌اخلاقي‌ها را پيگيري حقوقي مي‌كنم. در يك باشگاه كوچك خدمت خواهم كرد. درخشان نيز گفت: شاهد اين خواهيم بود كه بر خلاف گفته بعضي‌ها جودو به روزهاي خوب خود بر مي‌گردد.

 

برد قاطعانه علي‌اكبري در رقابت‌هاي MMA ژاپن
رقابت‌هاي جايزه بزرگ ژاپن در اين كشور با حضور گسترده تماشاگران آغاز به كار كرد. امير علي‌اكبري، كشتي‌گير پيشين تيم‌ملي فرنگي ايران و دارنده يك برنز و يك طلاي جهان كه در رشته ورزشي MMA فعاليت مي‌كند به ديدار آلميدا حريف برزيلي خود رفت و موفق شد كمتر از دو ‌دقيقه‌ اين مبارز را ناك اوت كند.
علي‌اكبري با اين برد به مرحله يك چهارم نهايي صعود كرد. او در اين مرحله بايد با برنده رقابت ورزشكاران لبنان و جمهوري چك مبارزه كند.

 

ژاپن ميزبان بازي‌هاي آسيايي 2026 شد

در مجمع عمومي شوراي المپيك آسيا دو شهر ناگويا و آيچي كشور ژاپن تنها كانديداي اخذ ميزباني بازي‌هاي آسيايي 2026 رسما به عنوان ميزبان اين بازي‌ها انتخاب شدند. اين براي سومين بار است كه بازي‌هاي آسيايي در ژاپن برگزار مي‌شود.
پيش از اين در سال 1956 در شهر توكيو و 1994 در هيروشيما اين رقابت‌ها برگزار شده بود. ژاپن همچنين ميزبان بازي‌هاي آسيايي زمستاني 2017 است.
بازي‌هاي آسيايي 2018 در جاكارتا و پالمبانگ و 2022 در هان ژوي چين برگزار مي‌شود. بعد از بحث و بررسي در كميسيون هماهنگي شوراي المپيك آسيا، ورزش اسكيت‌بورد به برنامه بازي‌هاي آسيايي 2018 اضافه شد. ورزش‌ موج سواري با اينكه در برنامه المپيك وارد شده‌، اما در برنامه بازي‌هاي آسيايي 2018 نخواهد بود. با اين حال مسابقات كريكت و بريدج و اسكيت‌بورد در بازي‌هاي آسيايي 2018 برگزار مي‌شوند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون