• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3647 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۲۴ مهر

زن، ماجراي ناموسي شوهرش را لو داد

قتل به علت رابطه با زن شوهر‌دار

اعتماد| ساعت 11:50 روز يكشنبه هفته گذشته زن جواني با پليس تماس گرفت وگفت كه همسرش به وسيله زن همسايه به قتل رسيده است. به اين ترتيب تيمي از ماموران 132 كلانتري نبرد، به محل حادثه كه ساختمان چهار طبقه‌اي در خيابان حسيني در منطقه اتابك بود، اعزام شدند. وقتي ماموران رسيدند زن جوان در ادامه اظهاراتش به ماموران گفت: «حدود يك هفته پيش همسرم (رسول) كه از اتباع افغانستان است، ناپديد شد، به خاطر همين پرونده‌اي در پايگاه ششم آگاهي تهران درست كردم. البته از مدت‌ها پيش من به روابط مشكوك رسول با زن همسايه كناري مان كه اسمش نازنين بود مشكوك شده بودم.
نازنين و حميد زن و شوهري هستند كه در ساختمان ديوار به ديوار ما زندگي مي‌كنند. تا اينكه ساعت 9 صبح امروز نازنين به خانه ما آمد و گفت كه شوهرش حميد، رسول را كشته است. نازنين گفت: « شوهرم، رسول را به خانه شان كشانده و با ضربه‌هاي آجر، او را به قتل رسانده است. پس از قتل هم جسد رسول را به بيابان‌ها‌ي ورامين برده‌ است. »
پس از اظهارات زن جوان، ماموران نازنين را بازداشت كردند و ساعتي بعد جسد رسول كه 15 مهر امسال به وسيله ماموران كلانتري 173 امين‌آباد در زمين‌هاي كشاورزي فيروزآباد ورامين كشف شده بود، توسط همسرش شناسايي شد. پيش از ظهر روز دوشنبه نازنين كه از اتباع افغانستان است به دادسراي امور جنايي تهران منتقل شد و درباره جزييات روز قتل به قاضي ايلخاني؛ بازپرس شعبه هشتم دادسراي امور جنايي تهران گفت: « با رسول روابط نامشروعي داشتم و مدتي پيش از كارم پشيمان شدم و تصميم گرفتم كه جريان روابطم با رسول را به همسرم حميد بگويم؛ پس از اينكه حميد را در جريان اين موضوع قرار دادم، حميد نقشه كشيد و 12 مهر رسول را به منزل‌مان كشاند و در حضور من، حميد را با ضربات آجر به قتل رساند، پس از قتل نيز تمام وسايلي كه خوني شده بود را جمع كرديم و حميد جسد رسول را ميان پتويي پيچيد و با موتورش به بيابان‌هاي ورامين برد و آنجا رها كرد.» قاضي ايلخاني پس از شنيدن اظهارات نازنين، وي را براي ادامه تحقيقات در اختيار ماموران اداره آگاهي قرار داد و تلاش براي دستگيري حميد نيز ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون