• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3656 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۴ آبان

وضعيت جريان‌هاي سياسي به وقت انتخابات رياست‌جمهوري

مريم وحيديان

دورنماي ساماندهي تشكيلاتي دو جريان سياسي براي حركت منسجم در دو انتخابات آتي يكسان نيست. اين را از متغيرها و پارامترهاي عيان و نهان دروني اردوگاه جناح‌هاي سياسي كشور مي‌توان فهميد. خبر از ارايه نامزد حزبي موتلفه، تعيين 25 معيار و ملاك جبهه پايداري و تلاش براي انتخاب چند گزينه از اين جبهه براي معرفي در انتخابات رياست‌جمهوري و تلاش ديگر نحله‌ها و طيف‌هاي اصولگرايي براي معرفي گزينه‌اي در انتخابات شايد اگر دليل و برهاني مشخص براي عدم وجود وحدت در اين جريان سياسي نباشد، نشان از پيچيدگي كار اين جريان براي رسيدن به وحدت و سروسامان دادن به كلاف سردرگم اصولگرايي دارد.
از اين سو همچنان به گفته قريب‌به‌اتفاق اصلاح‌طلبان تحت لواي شوراي عالي سياستگذاري كارهاي انتخاباتي اين جريان دنبال و تلاش مي‌شود زير همين سقف به مخالفت‌ها و نقدهاي دروني پاسخ داده شود. ضمن اينكه اين جريان اعلام كرده كه در انتخابات رياست‌جمهوري از حسن روحاني حمايت مي‌كند و تكليفش از اين باب روشن است.
«اعتماد» در نظرخواهي از دو فعال سياسي در مورد وضعيت انتخاباتي جريان متبوع‌شان و چند و چون ميدان رقابت انتخاباتي مقابل روحاني پرسيده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون